Lavazza i ARIP pracują razem w 2010 - Marketing przy Kawie
Lavazza i ARIP pracują razem w 2010
  • 0
  • 1
7.12.2009

Lavazza i ARIP pracują razem w 2010

Lavazza na kolejny rok przedłużyła umowę o współpracy z agencją reklamową ARIP. Obejmuje ona pełną obsługę polskiego budżetu w obszarze planowania i zakupu mediów. Bezpośrednia współpraca z L. Lavazza, trwająca nieprzerwanie już od 6 lat, pozwala agencji ARIP realizować kampanie mediowe oraz świadczyć usługi doradztwa strategicznego.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54899 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

7 grudnia 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.12.2009

Sztuczna inteligencja w serwisie Focus.pl

Pod adresem Focunia.Focus.pl firma Stanusch Technologies wdrożyła dla serwisu Focus.pl wirtualnego doradcę. Focunia jest zaawansowanym chatterbotem – programem komputerowym wykorzystującym metody i techniki sztucznej inteligencji, umożliwiającym rozmowę z użytkownikiem w języku naturalnym. Ciekawą cechą Focuni jest możliwość prowadzenia quizów z odwiedzającymi stronę www.focus.pl. Ponadto chatterbot informuje o magazynie „Focus”, a zapytany o szczegóły przenosi użytkownika na stronę z artykułem w czasopiśmie. Focunia to już piętnaste wdrożenie wirtualnego doradcy przez Stanusch Technologies.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.12.2009

JVC daje powody do radości

Od 12 listopada 2009 r. trwa najnowsza promocja konsumencka „JVC – powody do radości”. Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy kupić jeden z produktów JVC oznaczonych specjalną naklejką, a następnie za pomocą dowolnego sprzętu z funkcją filmowania (kamera, telefon komórkowy, aparat cyfrowy, kamera internetowa) nagrać śmieszną sytuację, scenkę lub uchwycić zabawny moment. Film należy umieścić na stronach konkursu www.u-cam.pl. Akcja potrwa do końca stycznia 2010 r.