Kasztelan ubrany na sportowo - Marketing przy Kawie
Kasztelan ubrany na sportowo
  • 0
  • 1
7.12.2009

Kasztelan ubrany na sportowo

Marka Kasztelan, z portfela Carlsberg Polska przygotowała dla fanów i kibiców szczypiornistów Wisły Płock oraz koszykarzy Anwilu Włocławek limitowane opakowania piwa – 0,5l puszki Kasztelana Jasne Pełne z klubowymi herbami. Jednocześnie rusza akcja promocyjna Kasztelana, w ramach której do wygrania są podkładki pod piwo, z wizerunkiem zawodników klubów i trenera, oraz specjalne szklanki i szaliki, sygnowane herbami klubów i logo ich wieloletniego sponsora – marki Kasztelan.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54899 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

7 grudnia 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.12.2009

Sztuczna inteligencja w serwisie Focus.pl

Pod adresem Focunia.Focus.pl firma Stanusch Technologies wdrożyła dla serwisu Focus.pl wirtualnego doradcę. Focunia jest zaawansowanym chatterbotem – programem komputerowym wykorzystującym metody i techniki sztucznej inteligencji, umożliwiającym rozmowę z użytkownikiem w języku naturalnym. Ciekawą cechą Focuni jest możliwość prowadzenia quizów z odwiedzającymi stronę www.focus.pl. Ponadto chatterbot informuje o magazynie „Focus”, a zapytany o szczegóły przenosi użytkownika na stronę z artykułem w czasopiśmie. Focunia to już piętnaste wdrożenie wirtualnego doradcy przez Stanusch Technologies.