0 1 0 0 0 17.11.2009A.pl wprowadza nowe narzędzia sprzedaży66% polskich internautów deklaruje, że chociaż raz zrobiło zakupy w sklepie internetowym. W 2008 roku rynek e-commerce wart był 11 mld złotych. Rozwój rynku pociąga za sobą również rozwój technik sprzedażowych.
0 1 0 0 0 17.11.2009„Internet BezPrzerwy” – rusza kampania AsterAster rozpoczyna kampanię promującą Internet szerokopasmowy oraz mobilny.
0 1 0 0 0 17.11.2009„Niezwykła szansa dla zwykłych ludzi” – ruszyła kampania Programu Operacyjnego Kapitał LudzkiRuszyła outdoorowa kampania promocyjno-informacyjna Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w województwie dolnośląskim.
0 1 0 0 0 17.11.2009KFC „Odświeża Mikołaja” w nowej kampanii Kubełka ClassicRuszyła nowa kampania KFC promująca Kubełek Classic. Kampanii telewizyjnej, na antenie największych ogólnopolskich stacji telewizyjnych, towarzyszy oryginalny konkurs dla konsumentów „Odśwież Mikołaja”.
1 1 0 0 0 17.11.2009„Bałwan gorąco poleca” – ruszyła kampania wspierająca świąteczną ofertę Plusa i MixPlusa (wideo)Sieć komórkowa Plus rozpoczyna kampanię reklamową z udziałem kabaretu Mumio promującą świąteczną ofertę dla wszystkich klientów indywidualnych Plusa i MixPlusa. Kampania potrwa do końca grudnia, złożą się na nią spoty telewizyjne, prasa, outdoor oraz obecność w radiu i Internecie.
0 1 0 0 0 17.11.2009Levi’s i Światowy Dzień Walki z AIDSWspółcześni artyści, na prośbę marki Levi’s, podzielili się swoimi wizjami na temat problemu AIDS i HIV.
0 1 0 0 0 17.11.2009Marketingowiec.pl nowym klientem agencji L-E-MAgencja marketingu zintegrowanego L-E-M podpisała umowę o współpracy z serwisem Marketingowiec.pl.
0 1 0 0 0 17.11.2009Pokolenie Zoltrix kontra Wi-FiWspółczesne dzieci to pokolenie „singleplayer”. Rower, piłka, lalka Barbie, komputer i rolki zostały wyparte przez laptop, konsolę do gier, aparat cyfrowy, mp3, Apple Ipod, quad i skuter. Studenci SWPS opracowali raport ukazujący przemiany, jakie dokonały się w ciągu ostatnich 15 lat.
0 1 0 0 0 17.11.2009Rusza ogólnopolska kampania „Znajdź różnicę”Rusza ogólnopolska kampania zachęcająca do zobaczenia zagrożonych zakątków świata, pod hasłem „Znajdź różnicę”. Kampania jest częścią polskiej edycji międzynarodowego projektu „100 wyjątkowych miejsc, zobacz zanim znikną”.