0 1 0 0 0 29.01.2010Personalizacja w Redlink.plW ramach platformy komunikacyjnej Redlink.pl pojawiła się nowa funkcjonalność - możliwość spersonalizowania kampanii smsowych, głosowych, mailowych i faksowych.
0 1 0 0 0 28.01.2010KKVLAB dla Eden SpringsFirma Eden Springs Poland rozpoczęła współpracę z agencją interaktywną KKVLAB.
0 1 0 0 0 28.01.2010„Śladami Solidarności” – najlepszy gdański produkt turystycznyJury konkursu na Gdański Produkt Turystyczny wybrało zwycięzców II edycji. Wygrał projekt gry miejskiej firmy Teja Tur, „Śladami Solidarności”. Drugie miejsce zajęła firma Joytrip, która zaproponowała produkt pod nazwą „Mali odkrywcy wielkich gdańszczan”.
0 1 0 0 0 28.01.2010Hard&Smart i Aramaz razemAgencje reklamowe z Poznania – Hard&Smart i Aramaz – łączą siły. Od stycznia 2010 roku wszystkie projekty realizują jako Grupa Hands.
0 1 0 0 0 28.01.2010smARTcat dla Mazowieckich Ośrodków PrzedszkolnychNa zlecenie Fundacji Rozwoju Dzieci, smARTcat opracował logotyp i identyfikację wizualną Mazowieckich Ośrodków Przedszkolnych (MOP).
0 1 0 0 0 28.01.2010Agencja What wraz z Media Group dla Amplico TFIRuszyła kampania reklamowa promująca Amplico Subfundusz Akcji Rynków Wschodzących.
0 1 0 0 0 28.01.2010Rusza konkurs na logo promujące Szlak Archeo-GeologicznyRuszył konkurs na logo promujące „Świętokrzyski Szlak Arecho-Geologiczny”. Nowe logo nawiązujące do wizerunku tetrapoda, wybiorą m.in. Piotr Szrek i Grzegorz Niedźwiecki – odkrywcy pierwszego czworonoga. W komisji konkursowej zasiądzie także prof. Michael Fleischer – specjalista ds. komunikacji wizualnej.
0 4 0 0 0 28.01.2010Internet źródłem informacji o regionieZ badania przeprowadzonego przez PBI wynika, że dla ankietowanych internautów sieć stanowi podstawowe źródło informacji o swoim regionie. Internauci korzystają z niej nie tylko najchętniej, ale również regularnie. Chętnie też dzielą się w internecie wiedzą na temat wydarzeń regionalnych.
0 1 0 0 0 28.01.2010Streemo współpracuje z PolskapresseSpółka Streemo, należąca do giełdowej Grupy One-2-One, przygotowała dla Polskapresse platformę do tworzenia serwisów o charakterze społecznościowym, w tym w wersji „white label”, czyli subkreator społeczności.
0 1 0 0 0 27.01.2010ING ogłasza przetarg na obsługę budżetu mediowegoBankowa część Grupy ING ogłosiła przetarg na obsługę budżetu mediowego. Przetarg obejmuje osiem krajów w Europie, w tym Polskę. Ma on charakter globalny, jednak wyboru domu mediowego w poszczególnych krajach dokonają lokalne zespoły przetargowe.