0 1 0 0 0 2.02.2010Belgravia wybiera Media EvolutionsMedia Evolutions – agencja oferująca rozwiązania z zakresu zintegrowanej komunikacji marketingowej, nawiązała współpracę z firmą deweloperską Belgravia, specjalizującą się w budowie apartamentowców. ME jest odpowiedzialna za stworzenie identyfikacji wizualnej i materiałów reklamowych dla najnowszej inwestycji dewelopera – Villi Saska.
0 1 0 0 0 1.02.2010„Każda mama ma swoje sposoby na chwile pełne radości” – rusza kampania marki Coca-ColaRozpoczęła się kolejna odsłona kampanii marki Coca-Cola „Każda mama ma swoje sposoby na chwile pełne radości”. Działania komunikacyjne prowadzone będą w telewizji, prasie oraz Internecie.
0 1 0 0 0 1.02.2010„Czas na bal – zimowe wyprzedaże”. Rusza nowa kampania Galerii KazimierzRozpoczęła się nowa kampania Galerii Kazimierz, przygotowana przez agencję Communication Unlimited.
0 1 0 0 0 1.02.2010Team One kończy działalnośćDecyzją światowych władz Grupy Publicis oraz Saatchi & Saatchi, 1 kwietnia br. prace prowadzone dotychczas przez Team One, jak również wszelkie zobowiązania tego podmiotu przejmuje Saatchi & Saatchi Communications. Jednocześnie spółka Team One kończy swoją działalność.
0 1 0 0 0 1.02.2010Wakacje z ŻabkąOd początku lutego br. w ponad 2150 sklepach sieci Żabka będzie można kupić e-voucher, umożliwiający rezerwację i zakup wyjazdu na Kretę czy Majorkę. Organizatorem wycieczek są Ecco Holiday i Ecco Travel.
3 1 0 0 0 1.02.2010Nowa kampania produktowa Volkswagen Bank directRuszyła nowa kampania produktowa Volkswagen Bank direct pod hasłem „Dla wolnych zawodowców. Konto wolne od opłat”. Celem kampanii jest promowanie bezpłatnego Konta e-direct oraz utrwalenie wizerunku banku jako nowoczesnego partnera dla klientów indywidualnych i przedsiębiorstw.
0 1 0 0 0 1.02.2010Targi Euro-Reklama już w marcuMiędzynarodowe Targi Artykułów i Usług Reklamowych Euro-Reklama odbędą się w dniach 10–12 marca w Poznaniu.
0 1 0 0 0 1.02.2010Sarto dla wrocławskiego ZOOAgencja Sarto Public Relations rozpoczęła współpracę z ZOO Sp. z o. o. we Wrocławiu. Podpisana 21 stycznia br. umowa obejmuje opracowanie nowego systemu identyfikacji wizualnej, nawiązującego w swej stylistyce do Afrykarium, najważniejszej inwestycji realizowanej aktualnie przez wrocławskie ZOO.
0 1 0 0 0 1.02.2010Biuro Podróży Reklamy prowadzi akcję Samsung GameBiuro Podróży Reklamy realizuje niestandardową akcję Samsung Game związaną z debiutem rynkowym netbooka Samsung N210.