0 1 28.01.2010Agencja What wraz z Media Group dla Amplico TFIkampanie reklamowe TweetRuszyła kampania reklamowa promująca Amplico Subfundusz Akcji Rynków Wschodzących.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54935 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 28.01.2010Rusza konkurs na logo promujące Szlak Archeo-GeologicznyRuszył konkurs na logo promujące „Świętokrzyski Szlak Arecho-Geologiczny”. Nowe logo nawiązujące do wizerunku tetrapoda, wybiorą m.in. Piotr Szrek i Grzegorz Niedźwiecki – odkrywcy pierwszego czworonoga. W komisji konkursowej zasiądzie także prof. Michael Fleischer – specjalista ds. komunikacji wizualnej.
0 4 0 0 0 28.01.2010Internet źródłem informacji o regionieZ badania przeprowadzonego przez PBI wynika, że dla ankietowanych internautów sieć stanowi podstawowe źródło informacji o swoim regionie. Internauci korzystają z niej nie tylko najchętniej, ale również regularnie. Chętnie też dzielą się w internecie wiedzą na temat wydarzeń regionalnych.
0 1 0 0 0 28.01.2010Streemo współpracuje z PolskapresseSpółka Streemo, należąca do giełdowej Grupy One-2-One, przygotowała dla Polskapresse platformę do tworzenia serwisów o charakterze społecznościowym, w tym w wersji „white label”, czyli subkreator społeczności.
0 1 0 0 0 27.01.2010ING ogłasza przetarg na obsługę budżetu mediowegoBankowa część Grupy ING ogłosiła przetarg na obsługę budżetu mediowego. Przetarg obejmuje osiem krajów w Europie, w tym Polskę. Ma on charakter globalny, jednak wyboru domu mediowego w poszczególnych krajach dokonają lokalne zespoły przetargowe.