0 1 0 0 0 8.02.2010IAB Polska: Co wpływa na powodzenie projektu internetowego?„Realizacja projektów internetowych oczami zleceniodawców” to badanie zainicjowane przez technologiczną grupę roboczą Związku Pracodawców Branży Interaktywnej IAB Polska. Wyniki pierwszej edycji dostarczają ciekawych wniosków dot. przetargów oraz trudności w realizacji projektów.
0 1 0 0 0 8.02.2010Kampania reklamowa Kaszek NestléRuszyła nowa kampania reklamowa marki Nestlé, wspierająca linię Kaszek ryżowych i Kaszek mleczno-ryżowych z probiotykami Bifidus BL. Hasło kampanii to „Kaszki Nestlé pomagają chronić Twoje dziecko od wewnątrz”.
0 1 0 0 0 8.02.2010Znak i system identyfikacji wizualnej Energa autorstwa Dragon Rouge doceniony przez Business Center ClubGrupa Energa otrzymała przyznawany przez Business Center Club tytuł Lidera Polskiego Biznesu. Przyznające nagrodę jury doceniło wyniki ekonomiczne Grupy, jej efektywną politykę inwestycyjną oraz pierwsze pełne wdrożenie na polskim rynku energetycznym kompleksowych zasad kreujących silną markę, których autorem jest agencja brandingowa Dragon Rouge.
0 1 0 0 0 8.02.2010Blask Vegas w walentynki w Bonarka City CenterBonarka City Center zaprasza wszystkich swoich klientów, zarówno zakochanych, jak i czekających na miłość, do zabawy pod hasłem „Blask Vegas”.
0 1 0 0 5 8.02.2010Petycja Burger King o wprowadzenie do obiegu nowego wzoru monety pięciozłotowejBurger King po raz kolejny występuje z kontrowersyjną ideą. Tym razem chce ubarwić polską codzienność poprzez odświeżenie zawartości portfela każdego Polaka. Celem inicjatywy „Nowa Piątka” jest wprowadzenie do obiegu nowej monety pięciozłotowej, według wzoru zaprojektowanego przez Burger King.
0 1 0 0 0 6.02.2010W Polsce wciąż spada zaufanie do biznesuŚwiatowy biznes powoli odzyskuje zaufanie liderów opinii. Tymczasem w Polsce zaufanie do biznesu wciąż spada. Kryzys odcisnął w naszym kraju największe piętno na wiarygodności banków. Instytucje te są obecnie obdarzane o blisko połowę mniejszym zaufaniem, niż w 2007 roku.
0 1 0 0 0 5.02.2010Krakowski Rynek – pierwsze blipujące miejsce w PolsceKrakowski Rynek „przemówił” na Blipie. Pod adresem krakowskirynek.blip.pl można na bieżąco obserwować wydarzenia z miejsca o wyjątkowym znaczeniu historycznym, społecznym i kulturalnym nie tylko dla Krakowa, ale i całego kraju.
0 1 0 0 0 5.02.2010Red8 wygrała przetarg marki KomfortAgencja reklamowa Red8 wygrała przetarg zorganizowany przez firmę Komfort. Przetarg dotyczył przygotowania kampanii relaunchowej marki Komfort, która obejmie telewizję, prasę, radio oraz działania z zakresu BTL.
1 1 0 0 1 5.02.2010„Kruk – najlepsze wyjście z długów”. Rusza kampania skierowana do osób zadłużonychRozpoczęła się pierwsza ogólnopolska kampania reklamowa skierowana do osób zadłużonych. Kruk SA przekonuje dłużników, że kontakt i dialog z windykatorem to najlepszy sposób na rozwiązanie problemu zadłużenia.
0 1 0 0 0 5.02.2010MSP będą sprzedawać w sieciPonad połowa polskich małych i średnich firm zamierza poszerzyć swoją obecność w Internecie o sprzedaż produktów lub usług – wynika z badania przeprowadzonego przez portal Firmy.net.