„Śladami Solidarności” – najlepszy gdański produkt turystyczny - Marketing przy Kawie
„Śladami Solidarności” – najlepszy gdański produkt turystyczny
  • 0
  • 1
28.01.2010

„Śladami Solidarności” – najlepszy gdański produkt turystyczny

Jury konkursu na Gdański Produkt Turystyczny wybrało zwycięzców II edycji. Wygrał projekt gry miejskiej firmy Teja Tur, „Śladami Solidarności”. Drugie miejsce zajęła firma Joytrip, która zaproponowała produkt pod nazwą „Mali odkrywcy wielkich gdańszczan”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54968 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

28 stycznia 2010