0 1 0 0 0 12.04.2010Rusza kampania dermokosmetyków przeciwzmarszczkowych Elixine RevitalicaMarka dermokosmetyków przeciwzmarszczkowych Elixine wprowadza na polski rynek nową serię Elixine Revitalica, skierowaną do kobiet po 50. roku życia.
0 1 0 0 0 12.04.2010Nowi klienci agencji Event PR– Ostatnie dwa tygodnie zaowocowały podpisaniem pięciu nowych umów o współpracy – informuje Anna Bukato, new business manager w Event PR. Agencja rozpoczęła działania media relations dla klientów z czterech branż, w których się specjalizuje.
0 1 0 0 0 12.04.20103D White nad BałtykiemAgencja Interactive Solutions rozpoczęła internetowe działania promocyjne związane z wprowadzeniem marki blend-a-med 3D White with Pearl na rynki bałtyckie. 30 marca na Litwie, Łotwie i w Estonii ruszyła wspierana przez lokalne gwiazdy kampania tego produktu z półki premium.
0 1 0 0 0 12.04.2010Konferencja o komunikacji dla branży FMCG10 czerwca w Centrum Finansowo-Bankowym „Nowy Świat” w Warszawie odbędzie się konferencja „Unified Communications – system ujednolicenia platformy komunikacji w branży FMCG”.
0 1 0 0 0 9.04.2010V&P w niestandardowy sposób promuje Blue CityW kwietniu rozpoczęła się outdoorowa kampania ambientowa warszawskiego centrum handlowego Blue City. Wykorzystano w niej oryginalne nośniki – przestrzenne torby umiejscowione tuż przy najważniejszych warszawskich trasach.
0 1 0 0 0 9.04.2010Ruszyła kampania informacyjna SPEC „Ciesz się ciepłem przez cały rok”Z początkiem kwietnia Stołeczne Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej rozpoczęło kampanię informacyjną, która ma zwrócić uwagę mieszkańców Warszawy na fakt, że mogą korzystać w mieszkaniach z ciepła z miejskiej sieci ciepłowniczej niezależnie od pory roku. Kampania będzie obecna m.in. w stołecznej prasie, stacjach radiowych, na antenie TVN Warszawa oraz w Internecie.
0 1 0 0 0 9.04.2010SAS Institute laureatem Ogólnopolskiego Godła Firma Przyjazna KlientowiPolski oddział SAS Institute po raz czwarty zdobył Godło Ogólnopolskiego Programu Certyfikującego Firma Przyjazna Klientowi. Program, organizowany przez Fundację Obserwatorium Zarządzania już od siedmiu lat, wyróżnia organizacje, dla których obsługa klienta stanowi priorytet. Godło Firma Przyjazna Klientowi stanowi gwarancję dla obecnych oraz potencjalnych klientów, że organizacja stawia ich potrzeby na pierwszym miejscu.
0 1 0 0 0 9.04.2010Nowi członkowie IAB PolskaDo grona członków IAB dołączyły firmy: Oriaq Sp. z o.o., Interactive Solutions Sp. z o.o., Softhis Sp. z o.o., Trendmaker Spółka jawna M. Piwowarczyk, B. Skraba, R. Zochowski.
0 1 0 0 0 9.04.2010DPD Polska laureatem Godła Jakości ObsługiDPD Polska została laureatem Godła Jakości Obsługi i znalazła się w gronie Najprzyjaźniejszych Firm w Polsce, które, dzięki opiniom 200-tysięcznej społeczności konsumentów, otrzymały najwyższą ocenę jakości obsługi.
0 1 0 0 0 9.04.2010McCann Ericsson agencją reklamową PKO Banku PolskiegoPKO Bank Polski wybrał w postępowaniu przetargowym swoją główną agencję reklamową typu full service. Jest nią McCann Ericsson. Umowę zawarto na dwa lata. Przewiduje ona świadczenie usług reklamowych na rzecz banku oraz spółek Grupy Kapitałowej PKO BP.