0 1 0 0 0 9.04.2010DPD Polska laureatem Godła Jakości ObsługiDPD Polska została laureatem Godła Jakości Obsługi i znalazła się w gronie Najprzyjaźniejszych Firm w Polsce, które, dzięki opiniom 200-tysięcznej społeczności konsumentów, otrzymały najwyższą ocenę jakości obsługi.
0 1 0 0 0 9.04.2010McCann Ericsson agencją reklamową PKO Banku PolskiegoPKO Bank Polski wybrał w postępowaniu przetargowym swoją główną agencję reklamową typu full service. Jest nią McCann Ericsson. Umowę zawarto na dwa lata. Przewiduje ona świadczenie usług reklamowych na rzecz banku oraz spółek Grupy Kapitałowej PKO BP.
1 1 0 0 0 9.04.2010Kampania promująca buty Reebok EasyToneW kwietniu rozpoczyna się kampania marki Reebok, promująca w Polsce buty EasyTone, wprowadzone na rynek w 2009 roku. Pierwszy etap działań komunikacyjnych w Polsce obejmie kampanię outdoorową w ośmiu największych miastach w Polsce, kampanię prasową w miesięcznikach (m.in. „Joy”, „Cosmopolitan”, „Shape”) oraz działania in-store.
1 1 0 0 1 9.04.2010Rozstrzygnięto konkurs „Twoje Radio ZET”Zadaniem słuchaczy biorących udział w konkursie radia ZET było przygotowanie krótkich filmów lub zdjęć wyrażających, czym jest dla nich ta rozgłośnia. Zwycięski materiał zostanie wyemitowany w TVP1.
0 1 0 0 0 9.04.2010Konkurs Plusssz Active dla licealistów i studentówMarka Plusssz Active ogłasza konkurs, którego laureat otrzyma stypendium na Harvardzie. Działania wspiera szeroko zakrojona kampania marketingowa w radiu, Internecie oraz na uczelniach w całej Polsce. Promocja rozpoczyna się 12 kwietnia i potrwa do końca czerwca br. Działania mają charakter wizerunkowy oraz prosprzedażowy.
1 1 0 0 0 9.04.2010„Zwierzaki” – pierwsza odsłona kampanii RealAgencja reklamowa 4Frame przygotowała nowe działania komunikacyjne dla hipermarketów Real. Wspólnie z klientem opracowała strategię komunikacji, której głównym celem jest wzmocnienie postrzegania Reala jako hipermarketu oferującego szeroki asortyment produktów w niskich cenach.
0 1 0 0 0 9.04.2010Umowa o integracji technologii TradeDoublera z Marin SoftwareTradeDoubler, największa europejska spółka w branży marketingu elektronicznego podpisała umowę z Marin Software – dostawcą aplikacji do zarządzania płatną reklamą w wyszukiwarkach. Aplikacja przeznaczona jest dla dużych reklamodawców i agencji reklamowych.
0 1 0 0 0 9.04.2010Grupa IQS otworzyła nowe studio badań telefonicznych CATINowe studio Grupy IQS mieści się przy ulicy Poleczki 13 w Warszawie. Znajduje się w nim 70 w pełni skomputeryzowanych stanowisk ankieterskich, działających pod kontrolą oprogramowania holenderskiej firmy NIPO – lidera na rynku rozwiązań wspomagających badania marketingowe. Nowa placówka ma służyć zwiększeniu konkurencyjności firmy oraz poprawie jakości obsługi jej klientów.
0 1 0 0 0 9.04.2010Forum Gliwice z programem lojalnościowym KlikJuż ponad 5 tys. osób zarejestrowało się w programie lojalnościowym gliwickiego centrum handlowego Forum. Program Klik, bo tak nazywa się platforma handlowo-multimedialna z programem lojalnościowym, został stworzony specjalnie dla tego centrum.
0 1 0 0 0 9.04.2010Walk The Line tworzy kampanię piwa PerłaAgencja Walk The Line wygrała przetarg na przygotowanie i przeprowadzenie kampanii reklamowej marki piwa Perła Chmielowa, należącej do Browarów Lubelskich.