0 1 0 0 0 20.04.2010Laur Infotela dla www.contactcenter.plSerwis korporacyjny Contact Center, największej firmy outsourcingowej w branży call/contact center w Polsce, przygotowany przez agencję OS3 multimedia zwyciężył w XII edycji ogólnopolskiego Konkursu o Laur Infotela.
0 1 0 0 0 20.04.2010ConTrust dla Ecco WalkathonuAgencja ConTrust podjęła współpracę z firmą Ecco, duńskim producentem obuwia. Agencja będzie odpowiedzialna za działania public relations w ramach przygotowań i realizacji szóstej edycji EccoO Walkathonu.
0 1 0 0 0 20.04.2010Liberty Direct rozszerza kampanię CSRLiberty Direct rozpoczyna akcję „Taksówka z fotelikiem” w siódmym mieście Polski – Łodzi. Celem akcji, której towarzyszy czteromiesięczna kampania ambientowa i PR, jest poprawa bezpieczeństwa dzieci podróżujących taksówkami, a także edukowanie opiekunów w zakresie bezpiecznego przewożenia najmłodszych. Dotychczas Liberty Direct przekazała korporacjom z całej Polski ponad 500 fotelików do przewożenia dzieci.
0 1 0 0 0 20.04.2010Nowa kampania Streetcom dla LegoEkspertki Streetcom oraz ich dzieci otrzymały do testowania zestawy Lego Duplo. Mają się przekonać, jak duży wpływ na rozwój dziecka ma zabawa klockami.
0 1 0 0 0 20.04.2010Wizerunkowa kampania marki IsoverW kwietniu rozpoczęła się ogólnopolska kampania wizerunkowa marki Isover – „Zawodowo obniżamy Twoje wydatki”.
0 1 0 0 0 20.04.2010H&M na nowoczesnym telebimie w centrum WarszawyZ początkiem kwietnia rozpoczęła się kolejna kampania reklamowa odzieżowej firmy H&M.
0 1 0 0 0 20.04.2010Sigma dla Izby Turystycznej ZurychuSigma International (Poland) wygrała przetarg na obsługę Izby Turystycznej Zurychu zajmującej się promowaniem miasta jako atrakcyjnego kierunku turystycznego.
0 1 0 0 0 20.04.2010Firma Whirlpool nabywa prawa do marki PrivilegWhirlpool Corporation i Otto Group z Hamburga zawarły umowę, zgodnie z którą Whirlpool nabędzie prawa do marki Privileg.
0 1 0 0 0 20.04.2010Think Kong przygotuje serwis dla Futura ParkAgencja marketingu interaktywnego Think Kong będzie autorem koncepcji i kreacji, a także realizatorem serwisu internetowego dla sieci parków handlowych Futura, należących do jednej z czołowych firm na europejskim rynku nieruchomości – Neinver.
1 1 0 0 0 20.04.2010Rozpoczęła się kolejna kampania reklamowa marki MixPlusW ramach działań w telewizji, radio i Internecie promowana jest najnowsza oferta MixPlusa – najszersza gama telefonów komórkowych za złotówkę. Telefonem promowanym w kampanii jest muzyczna Nokia X3.