SAS Institute laureatem Ogólnopolskiego Godła Firma Przyjazna Klientowi
  • 0
  • 1
9.04.2010

SAS Institute laureatem Ogólnopolskiego Godła Firma Przyjazna Klientowi

Polski oddział SAS Institute po raz czwarty zdobył Godło Ogólnopolskiego Programu Certyfikującego Firma Przyjazna Klientowi. Program, organizowany przez Fundację Obserwatorium Zarządzania już od siedmiu lat, wyróżnia organizacje, dla których obsługa klienta stanowi priorytet. Godło Firma Przyjazna Klientowi stanowi gwarancję dla obecnych oraz potencjalnych klientów, że organizacja stawia ich potrzeby na pierwszym miejscu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

9 kwietnia 2010