Ruszyła kampania informacyjna SPEC „Ciesz się ciepłem przez cały rok”
  • 0
  • 1
9.04.2010

Ruszyła kampania informacyjna SPEC „Ciesz się ciepłem przez cały rok”

Z początkiem kwietnia Stołeczne Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej rozpoczęło kampanię informacyjną, która ma zwrócić uwagę mieszkańców Warszawy na fakt, że mogą korzystać w mieszkaniach z ciepła z miejskiej sieci ciepłowniczej niezależnie od pory roku. Kampania będzie obecna m.in. w stołecznej prasie, stacjach radiowych, na antenie TVN Warszawa oraz w Internecie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52015 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

9 kwietnia 2010

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.04.2010

SAS Institute laureatem Ogólnopolskiego Godła Firma Przyjazna Klientowi

Polski oddział SAS Institute po raz czwarty zdobył Godło Ogólnopolskiego Programu Certyfikującego Firma Przyjazna Klientowi. Program, organizowany przez Fundację Obserwatorium Zarządzania już od siedmiu lat, wyróżnia organizacje, dla których obsługa klienta stanowi priorytet. Godło Firma Przyjazna Klientowi stanowi gwarancję dla obecnych oraz potencjalnych klientów, że organizacja stawia ich potrzeby na pierwszym miejscu.