1 1 0 0 0 19.05.2010Gładka Rewolucja z WilkinsonAgencja interaktywna Pro-Creation dla swojego klienta - marki Wilkinson - opracowała i uruchomiła pod adresem www.gladkarewolucja.pl serwis internetowy poświęcony Gładkiej Rewolucji - akcji internetowej zachęcającej Polki do częstszego odsłaniania nóg i chodzenia w sukienkach lub spódniczkach zamiast w spodniach. Projekt ma za zadanie zmobilizować młode kobiety, by dbały o swoje nogi i nie wstydziły się ich pokazywać.
1 1 0 0 0 19.05.2010Kampania wideo Think Kong dla NSZZ „Solidarność”20 maja startuje ogólnopolska kampania NSZZ „Solidarność” pod hasłem „Zorganizowani mają lepiej”. Za opracowanie konceptu i kreację odpowiada agencja marketingu interaktywnego Think Kong.
0 1 0 0 0 19.05.2010„Odkręć – Zduś – Segreguj!” – ekologiczna kampania społecznaOficjalnie wystartowała ogólnopolska kampania ekologiczna pod hasłem Odkręć – Zduś – Segreguj. Kampania ta, zainicjowana przez Zespół Uzdrowisk Kłodzkich, producenta wody mineralnej Staropolanka oraz Agencję Reklamową adStone ma na celu promocję zbiórki i recyklingu plastikowych butelek PET oraz propagowanie postaw proekologicznych.
0 1 0 0 0 19.05.2010Tomasz Modzelewski przewodniczącym Jury V edycji konkursu Golden ArrowTomasz Modzelewski, dyrektor marketingu Zelmer SA oraz prezes Zelmer Trading Sp. z o.o. będzie przewodniczył Jury V edycji konkursu Golden Arrow współorganizowanego przez Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego oraz VFP Communications (wydawcę m.in. „Media i Marketing Polska”).
0 1 0 0 0 19.05.2010Sales Link i Bridgestone nagradzają podwójnieRuszył konkurs „Razem po Nagrody” realizowany przez Sales Link, field marketingowe ramię agencji marketingu zintegrowanego TequilaPolska, dla czołowego producenta opon Bridgestone w ramach biznesowego programu partnerskiego „Bridgestone Partners”. Celem programu jest budowanie trwałych relacji Bridgestone z partnerami handlowymi i pomoc w rozwijaniu ich działalności. W konkursie nagradzani są zarówno klienci ostateczni, jak i partnerzy Bridgestone.
1 1 0 0 0 19.05.2010„Tak oryginalne jak Ty” – kampania marki Wawel20 maja rusza kampania reklamowa karmelków Wawel „Tak oryginalne jak Ty”. Jest ona kontynuacją działań promocyjnych prowadzonych w latach ubiegłych. W tegorocznej kampanii można oglądać nowy spot reklamowy w nowoczesnej i dynamicznej odsłonie.
0 1 0 0 0 19.05.2010Serwis Wirtualnej Polski laureatem Webby Awards 2010Platforma wideo „ToSięWytnie.pl”, promująca niezależnych twórców filmowych, po raz kolejny została doceniona za granicą. Należący do Wirtualnej Polski serwis, po raz pierwszy w historii polskich portali, zdobył tytuł oficjalnego laureata najbardziej prestiżowego konkursu stron internetowych globu – Webby Awards.
2 0 0 0 0 19.05.2010Kampania futbolowa UPC z okazji Mundialu 2010Z okazji Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej, które już w czerwcu rozpoczną się w RPA, UPC przygotowało kampanię poświęconą tematyce futbolowej. Kampania jest obecna w telewizji, internecie, prasie, outdoorze, lokalnych stacjach radiowych oraz mediach własnych UPC.
0 1 0 0 0 19.05.2010Brand Advertising – nowa grupa robocza działająca w IAB PolskaZwiązek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska uaktywnił działalność grup roboczych. W strukturach IAB została powołana nowa grupa robocza – Brand Advertising.
1 1 0 0 0 19.05.2010Nowa reklama telewizyjna sieci Intermarché18 maja rozpoczęła się nowa kampania reklamowa supermarketów Intermarché. Emitowany w jej ramach spot promować będzie produkty marek własnych sieci i pojawi się w największych kanałach telewizyjnych w Polsce. Pierwsza odsłona kampanii potrwa do końca czerwca 2010 r.