0 1 0 0 0 14.05.2010Rusza projekt Social Impact12 maja utworzono nową grupę firm działających w obszarze mediów internetowych – Grupa Wyszukali. Nazwa grupy nawiązuje do projektu badawczego Wyszukali.
0 1 0 0 0 14.05.2010Wiosenna kampania KIAParalotna przygotowała kampanię promującą wiosenne rabatki KIA. Promocja dotyczy trzech modeli samochodów – Cee’d, Sportage i Soul. W ramach przeprowadzonej kampanii reklamowej zaplanowano emisję 15-sekundowego spotu radiowego oraz działania w Internecie i prasie. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Contacts.
1 1 0 0 0 13.05.2010McCann Erickson i Kod Młodości L’Oréal ParisL’Oréal Paris wprowadza na rynek linię kosmetyków Kod Młodości z opatentowaną technologią Pro-Gen™, aktywującą „geny młodości” skóry. Agencja reklamowa McCann Erickson adaptuje oraz przygotowuje nowe kreacje mające wypromować ten produkt.
0 1 0 0 0 13.05.2010Angel City wraca do 9.90 Public RelationsAgencja 9.90 Public Relations wznawia swoją współpracę z Angel City – krakowskim deweloperem luksusowych apartamentów.
0 1 0 0 0 13.05.2010Big Star na fali z FireFlyMarka Big Star rozpoczęła odświeżanie swojego wizerunku. Przygotowanie propozycji repozycjonowania powierzyła agencji FireFly Creation.
0 1 0 0 0 13.05.2010Zamień swoje stare auto na nowe BMW w InchcapeInchcape Motor, największy niezależny koncern motoryzacyjny na świecie, w Polsce dealer BMW i Mini, w salonach w Warszawie i Wrocławiu prowadzi akcję pod hasłem „Zamień swoje stare auto na nowe BMW. Masz prawo do zmiany. W Inchcape Motor”.
0 1 0 0 0 13.05.2010„Krewni Euro” – kolejna odsłona na ekranach LED305 osób oddało krew i dołączyło tym samym do grona Krewnych Euro. Czwarta edycja akcji odbyła się 7 maja na Placu Wolności w Poznaniu. Zbiórka krwi odniosła sukces dzięki kampanii informacyjnej na LED-ach.
0 1 0 0 0 13.05.2010Clear Club – Pierwszy na rynku OOH program lojalnościowy13 maja firma Clear Channel Poland wprowadza pierwszy na rynku outdoorowym program lojalnościowy dla klientów indywidualnych – Clear Club.
1 1 0 0 0 13.05.2010Dog Chow – DOGadaj się z psemPies odgrywa w życiu człowieka różne role – z reguły jest przyjacielem i członkiem rodziny oraz kompanem zabaw dla dzieci, w przypadku singli staje się natomiast często partnerem życiowym, z którym łączą właściciela bardzo silne więzi emocjonalne. To tylko niektóre z wniosków płynących z badania „DOGadaj się z psem”, przygotowanego przez TNS OBOP dla firmy Purina. Zaprezentowano je na konferencji prasowej z okazji inauguracji V edycji Pucharu Polski w dogfrisbee – Dog Chow Disc Cup 2010.
0 1 0 0 0 13.05.2010On Board PR Ecco Network dla MTV Networks PolskaSpółka MTV Networks Polska powierzyła agencji On Board PR Ecco Network wsparcie działań public relations prowadzonych w związku ze startem pasma Comedy Central Family na kanale VH 1 Polska.