Gładka Rewolucja z Wilkinson
  • 1
  • 1
19.05.2010

Gładka Rewolucja z Wilkinson

Agencja interaktywna Pro-Creation dla swojego klienta – marki Wilkinson – opracowała i uruchomiła pod adresem www.gladkarewolucja.pl serwis internetowy poświęcony Gładkiej Rewolucji – akcji internetowej zachęcającej Polki do częstszego odsłaniania nóg i chodzenia w sukienkach lub spódniczkach zamiast w spodniach. Projekt ma za zadanie zmobilizować młode kobiety, by dbały o swoje nogi i nie wstydziły się ich pokazywać.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

19 maja 2010

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.05.2010

Sales Link i Bridgestone nagradzają podwójnie

Ruszył konkurs „Razem po Nagrody” realizowany przez Sales Link, field marketingowe ramię agencji marketingu zintegrowanego TequilaPolska, dla czołowego producenta opon Bridgestone w ramach biznesowego programu partnerskiego „Bridgestone Partners”. Celem programu jest budowanie trwałych relacji Bridgestone z partnerami handlowymi i pomoc
w rozwijaniu ich działalności. W konkursie nagradzani są zarówno klienci ostateczni, jak
i partnerzy Bridgestone.