„Odkręć – Zduś – Segreguj!” - ekologiczna kampania społeczna
  • 0
  • 1
19.05.2010

„Odkręć – Zduś – Segreguj!” – ekologiczna kampania społeczna

Oficjalnie wystartowała ogólnopolska kampania ekologiczna pod hasłem Odkręć – Zduś – Segreguj. Kampania ta, zainicjowana przez Zespół Uzdrowisk Kłodzkich, producenta wody mineralnej Staropolanka oraz Agencję Reklamową adStone ma na celu promocję zbiórki i recyklingu plastikowych butelek PET oraz propagowanie postaw proekologicznych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

19 maja 2010

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.05.2010

Sales Link i Bridgestone nagradzają podwójnie

Ruszył konkurs „Razem po Nagrody” realizowany przez Sales Link, field marketingowe ramię agencji marketingu zintegrowanego TequilaPolska, dla czołowego producenta opon Bridgestone w ramach biznesowego programu partnerskiego „Bridgestone Partners”. Celem programu jest budowanie trwałych relacji Bridgestone z partnerami handlowymi i pomoc
w rozwijaniu ich działalności. W konkursie nagradzani są zarówno klienci ostateczni, jak
i partnerzy Bridgestone.