Kampania wideo Think Kong dla NSZZ „Solidarność”
  • 1
  • 1
19.05.2010

Kampania wideo Think Kong dla NSZZ „Solidarność”

20 maja startuje ogólnopolska kampania NSZZ „Solidarność” pod hasłem „Zorganizowani mają lepiej”. Za opracowanie konceptu i kreację odpowiada agencja marketingu interaktywnego Think Kong.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54876 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

19 maja 2010

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.05.2010

Sales Link i Bridgestone nagradzają podwójnie

Ruszył konkurs „Razem po Nagrody” realizowany przez Sales Link, field marketingowe ramię agencji marketingu zintegrowanego TequilaPolska, dla czołowego producenta opon Bridgestone w ramach biznesowego programu partnerskiego „Bridgestone Partners”. Celem programu jest budowanie trwałych relacji Bridgestone z partnerami handlowymi i pomoc
w rozwijaniu ich działalności. W konkursie nagradzani są zarówno klienci ostateczni, jak
i partnerzy Bridgestone.