0 1 0 0 0 3.09.2010Grey Worldwide rozpoczyna współpracę z Redd’sAgencja Grey Worldwide Warszawa zwyciężyła w przetargu dotyczącym działań ATL dla marki Redd’s. W przetargu brały udział 4 agencje, w tym agencja G7, która obsługiwała markę od października 2009 r.
0 1 0 0 0 2.09.2010Agencja IQFM Ackermann rozpoczęła współpracę z firmą Icon Live z Wielkiej BrytaniiPo trzymiesięcznym teście w dwudziestu sklepach Tesco firma Icon Live z Wielkiej Brytanii, producent biżuterii sprzedawanej z ekspozytorów umieszczonych w sklepach sieciowych, zdecydowała się powierzyć agencji IQFM Ackermann obsługę visual merchandisingową swoich produktów w całej Polsce.
1 1 0 0 0 2.09.2010Maja Włoszczowska twarzą kampanii CCCRuszyła najnowsza kampania wizerunkowa marki CCC, z udziałem najlepszej polskiej kolarki górskiej, wicemistrzyni olimpijskiej z Pekinu oraz złotej medalistki mistrzostw świata w maratonie MTB – Mai Włoszczowskiej. Równolegle ze spotem sygnowanym przez polską kolarkę emitowany będzie spot produktowy CCC, pod hasłem „Na każdy nadchodzący sen”.
0 1 0 0 0 2.09.2010Kostrzewa PR obsługuje wydawnictwo „Business Magazine Manager”Miesięcznik dla kadry menedżerskiej „Manager MBA” od września rozpoczął współpracę z Kostrzewa PR. Agencji powierzono zadania z zakresu doradztwa public relations oraz promocji i kreowania wizerunku magazynu w mediach ogólnopolskich.
0 1 0 0 0 2.09.2010Nowa kampania Sodexo„360° dla biznesu i głowa ma wolne!” – pod takim hasłem na początku września rozpoczęła się kampania reklamowa rozwiązań z segmentu „Lojalność i motywacja w biznesie” firmy Sodexo Motivation Solutions. Akcja obejmuje reklamy w prasie branżowej i Internecie oraz działania marketingu bezpośredniego.
4 11 0 0 4 2.09.2010A dresik… na WP!Rozpoczyna się ogólnopolska kampania reklamowa Poczty Wirtualnej Polski. Skierowana do młodych ludzi, aktywnych internautów, ma wypromować Pocztę WP jako rozwiązanie doskonale odpowiadające ich potrzebom.
2 1 0 0 3 2.09.2010Dramat sprawców wypadków drogowych tematem reklamy społecznej (wideo)„Jesteś sprawcą, jesteś ofiarą” – to hasło nowej kampanii promującej bezpieczeństwo ruchu drogowego. Jej twórcy postanowili skupić się na dramatach nie ofiar, a sprawców wypadków drogowych. Za strategię i kreację odpowiada agencja Sparing Communication Group.
0 1 0 0 0 2.09.2010Badania rynku dla producentów i dystrybutorów filmowychPolski Instytut Sztuki Filmowej przyznał firmie Research & Development Solutions dofinansowanie na realizację badań rynkowych na potrzeby produkcji i dystrybucji filmów. Dofinansowanie przyznano w ramach Programu Operacyjnego „Edukacja i upowszechnianie kultury filmowej”, Priorytet V – Badania i rozwój.
0 1 0 0 0 2.09.2010Ostatni dzień zgłoszeń do Złotych SpinaczyDziś mija termin przyjmowania zgłoszeń do konkursu Złote Spinacze 2010. Tylko do 16.00 można jeszcze przesyłać opisy projektów, które będą walczyć o miano najlepszych kampanii PR w Polsce oraz o prestiżowe statuetki.
0 1 0 0 0 2.09.2010Polskapresse współwłaścicielem Gruper.pl31 sierpnia br. Polskapresse i Gruper.pl, właściciel platformy zakupów grupowych, sfinalizowały współpracę, w ramach której Polskapresse nabyła 10% udziałów spółki, z opcją zakupu kolejnych udziałów w przyszłości.