0 1 0 0 0 27.08.2010Powstanie strategia kreacji i promocji województwa podkarpackiegoPo wygranym przetargu na opracowanie „Strategii kreacji i promocji marki województwa podkarpackiego” krakowska agencja Demo Effective Launching rozpoczyna prace nad projektem.
0 1 0 0 0 27.08.2010Aromamarketing i audiomarketing w Home & YouInternet Media Services Slider w branży nowych mediów w miejscu sprzedaży, rozpoczął współpracę w zakresie aromamarketingu z siecią sklepów Home & You – marką z portfolio grupy LPP.
0 1 0 0 0 27.08.2010Kampania reklamowa Top Secret i TrollKampania reklamowa kolekcji odzieży Top Secret i Troll na jesień/zimę 2010 r. zaplanowana została na wrzesień i październik. Wybrane kanały komunikacji to nośniki outdoor w wybranych miastach, prasa, katalogi oraz Internet.
0 1 0 0 2 27.08.2010Kampania koalicji „Masz głos, masz wybór” zachęca do kandydowania i głosowania w wyborach samorządowychCelem kampanii jest zwrócenie uwagi Polaków na nadchodzące wybory samorządowe i uświadomienie im, jaki mają wpływ na codzienne życie w lokalnej społeczności. W końcu to od wybranych przez nas radnych, burmistrzów, wójtów, prezydentów zależy otaczająca nas rzeczywistość.
0 1 0 0 0 27.08.2010Wpłyń na swoją wyobraźnię – akcja społeczna agencji reklamowej ChangeAgencja reklamowa Change zorganizowała akcję społeczną, której cel to uświadomienie Polakom ryzyka utonięcia podczas beztroskich kąpieli w jeziorze lub rzece.
0 1 0 0 0 27.08.20104Life Direct i Setlak PROd maja 2010 roku Setlak PR współpracuje projektowo z 4Life Direct – agencją ubezpieczeniową działającą w systemie direct (przez telefon). Agencja jest odpowiedzialna za usprawnienie komunikacji korporacyjnej oraz produktowej.
0 1 0 0 0 27.08.2010Land Rover wspiera Czerwony Krzyż i Czerwony PółksiężycLand Rover oraz Międzynarodowa Federacja Stowarzyszeń Czerwonego Krzyża i Czerwonego Półksiężyca zainaugurowały globalną inicjatywę zwaną „Reaching Vulnerable People Around the World”, czyli „Docieramy do Najsłabszych na Całym Świecie”.
0 1 0 0 1 27.08.2010Orlen wspiera piłkarzy ręcznychPKN Orlen zainaugurował oficjalnie promocję marki Stop Cafe poprzez sponsoring czołowego zespołu polskiej ligi piłki ręcznej – Wisły Płock. Sponsorowany zespół został zgłoszony do rozgrywek szczypiornistów jako Orlen Wisła Płock.
0 1 0 0 1 27.08.2010Vizir na ekoplakatachProcter & Gamble, producent proszku do prania Vizir, to kolejny „ekologiczny klient” Cityboard Media. Kampania „100% bieli Vizira” pojawiła się w sierpniu na ekoplakatach.
0 1 0 0 0 27.08.2010Ruszyła kampania edukacyjno-reklamowa kart VisaPod hasłem „Karta Visa to wygodny skrót do zakupów bez bankomatu” ruszyła kolejna kampania organizacji Visa o charakterze edukacyjnym tłumacząca, że kartami Visa można płacić w tysiącach miejsc w Polsce bez konieczności wcześniejszego wypłacania gotówki z bankomatu.