4 11 0 0 4 2.09.2010A dresik… na WP!Rozpoczyna się ogólnopolska kampania reklamowa Poczty Wirtualnej Polski. Skierowana do młodych ludzi, aktywnych internautów, ma wypromować Pocztę WP jako rozwiązanie doskonale odpowiadające ich potrzebom.
2 1 0 0 3 2.09.2010Dramat sprawców wypadków drogowych tematem reklamy społecznej (wideo)„Jesteś sprawcą, jesteś ofiarą” – to hasło nowej kampanii promującej bezpieczeństwo ruchu drogowego. Jej twórcy postanowili skupić się na dramatach nie ofiar, a sprawców wypadków drogowych. Za strategię i kreację odpowiada agencja Sparing Communication Group.
0 1 0 0 0 2.09.2010Badania rynku dla producentów i dystrybutorów filmowychPolski Instytut Sztuki Filmowej przyznał firmie Research & Development Solutions dofinansowanie na realizację badań rynkowych na potrzeby produkcji i dystrybucji filmów. Dofinansowanie przyznano w ramach Programu Operacyjnego „Edukacja i upowszechnianie kultury filmowej”, Priorytet V – Badania i rozwój.
0 1 0 0 0 2.09.2010Ostatni dzień zgłoszeń do Złotych SpinaczyDziś mija termin przyjmowania zgłoszeń do konkursu Złote Spinacze 2010. Tylko do 16.00 można jeszcze przesyłać opisy projektów, które będą walczyć o miano najlepszych kampanii PR w Polsce oraz o prestiżowe statuetki.
0 1 0 0 0 2.09.2010Polskapresse współwłaścicielem Gruper.pl31 sierpnia br. Polskapresse i Gruper.pl, właściciel platformy zakupów grupowych, sfinalizowały współpracę, w ramach której Polskapresse nabyła 10% udziałów spółki, z opcją zakupu kolejnych udziałów w przyszłości.
0 1 0 0 1 2.09.2010PKP porządkuje i urealnia ofertę reklamową na dworcachUmowa łącząca firmę reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland i PKP SA, na podstawie której Clear Channel Poland korzystała z powierzchni na dworcach i terenach kolejowych, wygasła 31 grudnia 2009 r. – potwierdził Sąd Arbitrażowy przy Krajowej Izbie Gospodarczej w Warszawie. Rok temu PKP wypowiedziało umowę, która przez długie lata zapewniała Clear Channel Poland wyłączność na umieszczanie nośników reklamowych w najbardziej atrakcyjnych punktach na Mazowszu i Podlasiu.
0 1 0 0 0 2.09.2010Ostatni numer „Pro-Kreacji” na rynkuZe względu na trudną sytuację na rynku wydawniczym i spadek wydatków reklamowych w segmencie pism branżowych wydawnictwo Polski Drukarz sp. z o.o. podjęło decyzję o zawieszeniu wydawania czasopisma „Pro-Kreacja” od 1 września 2010 r. W związku z tym numer wrześniowy tego magazynu będzie ostatnim dostępnym w tym roku na rynku.
0 1 0 0 1 2.09.2010Kododarownik w PlusieOd dziś w serwisie Facebook dostępna jest aplikacja Kododarownik. Jej użytkownik może otrzymać oraz podarować znajomej osobie z Facebooka doładowanie telefonu na kartę w sieci Plus.
0 1 0 0 0 1.09.2010„…bo lubię mieć wybór” – jesienna kampania Bonarka City Center1 września rozpoczyna się nowa, jesienna kampania Bonarka City Center w Krakowie. Prowadzone działania obejmują nośniki outdoor, w tym siatki wielkoformatowe.
0 1 0 0 2 1.09.2010Dziesiąte urodziny Misiów Sagi – promocja jubileuszowaUnilever realizuje 10. edycję promocji marki Saga z misiami ukrytymi w opakowaniach. Za koncepcję, kreację i koordynację promocji odpowiada agencja IQ Marketing, która wygrała budżet w drodze przetargu.