Badania rynku dla producentów i dystrybutorów filmowych
  • 0
  • 1
2.09.2010

Badania rynku dla producentów i dystrybutorów filmowych

Polski Instytut Sztuki Filmowej przyznał firmie Research & Development Solutions dofinansowanie na realizację badań rynkowych na potrzeby produkcji i dystrybucji filmów. Dofinansowanie przyznano w ramach Programu Operacyjnego „Edukacja i upowszechnianie kultury filmowej”, Priorytet V – Badania i rozwój.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54839 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

2 września 2010

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
2.09.2010

PKP porządkuje i urealnia ofertę reklamową na dworcach

Umowa łącząca firmę reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland i PKP SA, na podstawie której Clear Channel Poland korzystała z powierzchni na dworcach i terenach kolejowych, wygasła 31 grudnia 2009 r. – potwierdził Sąd Arbitrażowy przy Krajowej Izbie Gospodarczej w Warszawie. Rok temu PKP wypowiedziało umowę, która przez długie lata zapewniała Clear Channel Poland wyłączność na umieszczanie nośników reklamowych w najbardziej atrakcyjnych punktach na Mazowszu i Podlasiu.