Dramat sprawców wypadków drogowych tematem reklamy społecznej (wideo)
  • 2
  • 1
2.09.2010

Dramat sprawców wypadków drogowych tematem reklamy społecznej (wideo)

„Jesteś sprawcą, jesteś ofiarą” – to hasło nowej kampanii promującej bezpieczeństwo ruchu drogowego. Jej twórcy postanowili skupić się na dramatach nie ofiar, a sprawców wypadków drogowych. Za strategię i kreację odpowiada agencja Sparing Communication Group.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Marek

14 lat temu

Niezły pomysł

Inne podejście niż zwykle. Tylko czy pierwszym odruchem odbiorcy kampanii nie będzie oburzenie, że ktoś się tu pochyla nad dalszym losem czy psychiką sprawcy wypadku? Ja wiem, to ma tutaj swój cel, ale pierwsza niepogłębiona ocena może być właśnie taka: Co? Martwić się o to, co teraz czuje pirat drogowy? Analogicznie jak uważa się (i chyba słusznie), że za mało opieki i zainteresowania w Polsce dostają ofiary przestępstw, a za dużo "cackamy się" z przestępcami.

Rozwiń komentarze

2 września 2010

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 3
2.09.2010

PKP porządkuje i urealnia ofertę reklamową na dworcach

Umowa łącząca firmę reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland i PKP SA, na podstawie której Clear Channel Poland korzystała z powierzchni na dworcach i terenach kolejowych, wygasła 31 grudnia 2009 r. – potwierdził Sąd Arbitrażowy przy Krajowej Izbie Gospodarczej w Warszawie. Rok temu PKP wypowiedziało umowę, która przez długie lata zapewniała Clear Channel Poland wyłączność na umieszczanie nośników reklamowych w najbardziej atrakcyjnych punktach na Mazowszu i Podlasiu.