0 1 0 0 0 28.09.2010Purmo promuje grzejniki niskotemperaturoweW październiku i listopadzie firma Purmo prowadzić będzie kampanię promującą nowoczesne grzejniki niskotemperaturowe. Jej odbiorcami będą przede wszystkim profesjonaliści, projektanci instalacji grzewczych.
0 1 0 0 0 28.09.2010mBank znów z Godłem Jakości ObsługimBank po raz drugi otrzymał Godło Jakości Obsługi 2010, znajdując się w gronie stu polskich firm wyróżniających się pod względem obsługi klienta. W najnowszym rankingu konsumenci uznali poziom obsługi w mBanku za jeden z najwyższych wśród wszystkich banków w kraju.
0 1 0 0 0 28.09.2010 ARTYKUŁ SPONSOROWANYPrestiżowe, praktyczne, profesjonalne, czyli podyplomowe w PoznaniuChcesz kontynuować edukację na cenionej uczelni o międzynarodowej renomie? Jeśli tak, to przypominamy Ci, że zostało już tylko parę tygodni, aby aplikować na studia podyplomowe na najlepszej uczelni ekonomicznej w Wielkopolsce. Dzięki dyplomowi uzyskanemu na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu masz szanse na rozwój zawodowy oraz wyróżnienie się na rynku pracy.
0 1 0 0 0 28.09.2010Branding Mobilnej Stacji PaliwMobilna Stacja Paliw to przedsięwzięcie podjęte z myślą o wielbicielach sportów motorowodnych. Jego ideą jest ułatwienie dostępu do paliwa właścicielom jachtów motorowych, a poza sezonem także właścicielom domów, maszyn budowlanych czy agregatów spalinowych. Dystrybucja paliwa ma odbywać się cysternami Mobilnej Stacji Paliw Olszowiec. Jej branding prowadzi agencja Fresh Brand Design.
0 1 0 0 0 28.09.2010Lech Premium od lipca w puszce od Ball Packaging EuropeOd połowy lipca Lech Premium dostępny jest w nowej, wytłaczanej puszce, wyprodukowanej przy użyciu technologii Skin Tech Advanced Embossing firmy Ball Packaging Europe.
0 1 0 0 0 28.09.2010Sieć afiliacyjna AdmitAd wystartowała w PolsceMiędzynarodowa sieć afiliacyjna AdmitAd otwiera oddział w Warszawie.
1 2 0 0 0 28.09.2010Nowa odsłona kampanii wizerunkowej Żywca (wideo)Pod hasłem „Żywiec. Zawsze tylko z Żywca” rozpoczęła się kolejna odsłona kampanii wizerunkowej tej marki. Nowe spoty będą podkreślały, jak ważne w przypadku brandu jest miejsce jego pochodzenia.
0 1 0 0 0 28.09.2010Kampania wizerunkowa Panattoni EuropeOd początku września na stronach największych tytułów prasy branżowej prezentowane będą layouty reklamowe Panattoni Europe – dewelopera nieruchomości przemysłowych. Kampania ma charakter wizerunkowy i odwołuje się do znanych zjawisk przyrody, w których kluczową rolę odgrywa czynność magazynowania.
0 1 0 0 0 28.09.2010San Markos dla Harvard Business Review PolskaAgencja reklamowa San Markos rozpoczęła współpracę z polską edycją najbardziej prestiżowego wydawnictwa menedżerskiego na świecie – „Harvard Business Review”.
0 1 0 0 0 28.09.2010IDMnet odzyskał pozycję lidera wśród internetowych sieci reklamowychWedług najnowszych wyników badania Megapanel PBI/Gemius, IDMnet odzyskał pozycję lidera wśród sieci reklamowych. Jako jedyna sieć uzyskał zasięg powyżej 16 mln realnych użytkowników.