Prestiżowe, praktyczne, profesjonalne, czyli podyplomowe w Poznaniu
  • 0
  • 1
28.09.2010 ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Prestiżowe, praktyczne, profesjonalne, czyli podyplomowe w Poznaniu

Chcesz kontynuować edukację na cenionej uczelni o międzynarodowej renomie? Jeśli tak, to przypominamy Ci, że zostało już tylko parę tygodni, aby aplikować na studia podyplomowe na najlepszej uczelni ekonomicznej w Wielkopolsce. Dzięki dyplomowi uzyskanemu na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu masz szanse na rozwój zawodowy oraz wyróżnienie się na rynku pracy.

Podstawą sukcesu w biznesie jest komunikacja

Na naszych studiach stawiamy na wykładowców z doświadczeniem biznesowym. Zajęcia prowadzą praktycy z agencji reklamowych oraz działów marketingu dużych firm – mówi dr Marek Zieliński, kierownik studiów komunikacji i promocji w biznesie. – Poza tym zajęcia są świetną okazją do nawiązania nowych kontaktów biznesowych.

Studia podyplomowe Komunikacja i promocja w biznesie są wyśmienitą szansą na podniesienie swoich kwalifikacji. Dostarczą praktycznej wiedzy z zakresu psychologii reklamy, PR, negocjacji i wystąpień publicznych. Zajęcia realizowane są w formie wykładów, ćwiczeń warsztatowych i seminariów skonstruowanych tak, aby uczestnicy odnieśli z nich jak największe korzyści. W planie studiów komunikacji i promocji w biznesie znajdują się następujące przedmioty:

  • Komunikacja marketingowa i badania marketingowe
  • Strategia promocji i jej uwarunkowania
  • Public relations
  • Komunikacja werbalna i niewerbalna
  • Psychologia komunikacji
  • Prezentacje i wystąpienia publiczne
  • Negocjacje (w tym międzykulturowe)
  • Promocja bezpośrednia
  • Kreatywność w biznesie

W marketingu biznesowym należy stawiać na budowanie relacji

Jeśli natomiast interesuje Cię zdobycie wiedzy z dziedziny marketingu biznesowego, czyli marketingu na rynku business-to-business, powinieneś aplikować na studia podyplomowe Zarządzanie marketingowe na rynku B2B. Są one koordynowane przez Centrum B2B, specjalizujące się w tematyce marketingu i sprzedaży kierowanej do klientów biznesowych.

Studia te ukierunkowane są na przekazanie nowoczesnej i praktycznej wiedzy z zakresu marketingu na rynku business-to-business oraz doskonalenie umiejętności słuchaczy w zakresie zarządzania marketingowego na tym rynku.

Zajęcia skonstruowane są tak, aby dostarczyć uczestnikom wiedzy z zakresu zarządzania marketingiem i sprzedażą, która jest szczególnie przydatna w budowaniu relacji biznesowych. Plan studiów obejmuje m.in.:

  • Kształtowanie strategii marketingowej
  • Zarządzanie relacjami z klientami
  • Komunikacja marketingowa
  • Kształtowanie oferty firmy
  • Zarządzanie cenami i sprzedażą
  • Umiejętności menedżerskie: lider, kreatywność, negocjacje, zarządzanie zespołem
  • Zarządzanie projektami marketingowymi

Rekrutacja na oba kierunki studiów trwa jeszcze tylko dwa tygodnie.
Szczegółowe informacje można uzyskać pod podanym poniżej numerem telefonu oraz na stronach internetowych:

Katedra Strategii Marketingowych
telefon: 61-854-37-97

Możesz także znaleźć poszczególne kierunki studiów na Facebooku

***
Artykuł promocyjny

28 września 2010