0 1 0 0 0 28.09.2010PKO BP wybiera Testardo GramAgencja Testardo Gram, należąca do Grey Group Polska, wygrała przetarg na obsługę ATL i BTL Grupy PKO BP i jej spółek. Przetarg, w ramach którego wyłoniono agencję reklamową dla największego banku detalicznego w Polsce, prowadzony był od czerwca.
0 1 0 0 0 28.09.2010Nowi członkowie wspierający PIAPAgencja Brandfathers and Sons oraz portal Marketingowiec.pl to nowi członkowie wspierający Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych.
2 1 0 0 0 27.09.2010IQ Marketing dla marki AbsolutWyborowa SA prowadzi kampanię promującą nową platformę komunikacyjną marki Absolut „Jest wiele powodów”. Za opracowanie strategii, kreację i realizację projektu odpowiada agencja IQ Marketing.
0 3 0 0 0 27.09.2010Radio dociera do młodzieżyRadio jest jednym z najlepszych sposobów komunikowania się z młodym konsumentem. To medium towarzyszy im przez cały dzień, a młodzież bardzo chętnie wchodzi z nim w interakcje. Dlatego sprawdzają się w nim nie tylko tradycyjne kampanie spotowe adresowane do młodzieży, ale też niestandardowe akcje specjalne.
0 1 0 0 0 27.09.2010Rusza ogólnopolski konkurs aktywnych miast.4 października rozpocznie się pierwsza edycja konkursu o nazwie Aktywne Miasto. Jej celem jest nagrodzenie miast promujących zdrowy styl życia, rekreację i sport amatorski. Adresatami są wszystkie miasta w Polsce.
0 1 0 0 0 27.09.2010Apple domaga się zamknięcia bloga swoich fanówApple domaga się zamknięcia bloga Applemania, który zrzesza miłośników tej marki. W oficjalnym piśmie skierowanym do firmy Blomedia, właściciela Applemanii, amerykański producent określa funkcjonowanie serwisu jako „czyn nieuczciwej konkurencji” oraz żąda zrzeczenia się praw do domeny bloga.
0 1 0 0 0 27.09.2010„Tyle drzwi do słodkich dni” – nowa kampania reklamowa cukierków WawelDziś rusza nowa kampania reklamowa cukierków w czekoladzie firmy Wawel: Michałków, Kasztanków, Trufli i Marcepanów.
0 1 0 0 0 25.09.2010Nowi członkowie IAB PolskaDo Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska dołączyły trzy kolejne firmy – Wykop.pl, Internetica i Supermedia Interactive. Aktualnie w IAB stowarzyszonych jest już 149 firm branży internetowej.
0 1 0 0 0 25.09.2010Scholz & Friends Warszawa w kampanii dla Mercedesa27 września rozpoczyna się ogólnopolska kampania samochodów Mercedes-Benz z napędem na cztery koła 4Matic, przygotowana przez Scholz & Friends Warszawa. Ambasadorami marki są Justyna Kowalczyk oraz Michał Żebrowski. Możemy ich usłyszeć w spotach radiowych oraz przeczytać wywiady w prasie.
0 1 0 0 0 24.09.2010Kampania reklamowa Vectry nagrodzonaKampania „Zapraszamy do świata Vectry” zajęła trzecie miejsce w konkursie Creative Awards Program organizacji Cable and Telecomunications Association for Marketing Europe. W plebiscycie tym wyróżniane są najlepsze i najbardziej kreatywne kampanie reklamowe operatorów sieci telekomunikacyjnych i kablowych z całej Europy.