0 1 0 0 0 23.09.2010Trójwymiarowe stoisko – nowość z letnich targów „Zieleń to życie”Wystrój stoiska firmy Terra na największych w Europie Środkowo-Wschodniej targach roślin „Zieleń to życie”, które odbyły się w sierpniu w Warszawie, przyciągał uwagę zarówno odwiedzających, jak i innych wystawców. Za sprawą migocących trójwymiarowych obrazów przywodził na myśl kadr z filmu „Avatar” lub ogromną trójwymiarową pocztówkę.
0 1 0 0 0 23.09.2010„Mamo, Tato, wolę wodę!” – II edycja kampanii Żywiec ZdrójAkcja specjalna „Wodny patrol”, strona internetowa Akademii Zdrojka, gry i materiały edukacyjne dla najmłodszych, piknik rodzinny z okazji pierwszych urodzin Zdrojka, kampania ATL, BTL i przede wszystkim edukacja w przedszkolach – rozpoczęła się ogólnopolska kampania edukacyjna „Mamo, Tato, wolę wodę”.
0 1 0 0 0 23.09.2010Cube Group pisze „Beautiful story” w InternecieTrwa kampania internetowa Reserved pod hasłem „Beautiful story”. Za działania wizerunkowe online odpowiada Cube Group SA.
3 1 0 0 0 23.09.2010Płoną głowy od kreatywnych pomysłów – FireFly dla Burn (wideo)Na profilu www.facebook.com/burninheads rozpoczął się quiz badający kreatywny stan zapalny użytkowników Facebooka. Autorem aplikacji dla internautów jest FireFly Creation, agencja współpracująca z marką Burn przy projekcie Burn’in Heads.
0 1 0 0 0 23.09.2010Agencja Star PR rozpoczęła współpracę z Lava GroupLava Group to nowy klient agencji Star PR. Agencja odpowiedzialna jest m.in. za budowanie relacji z mediami, PR wewnętrzny, e-PR oraz działania komunikacyjne skierowane do klientów Lava Group.
0 3 0 0 0 23.09.2010Ministerstwo Rozwoju Regionalnego promuje III Forum Funduszy EuropejskichW dniach 1-2 października 2010 roku w Warszawie odbędzie się III Forum Funduszy Europejskich. Ministerstwo Rozwoju Regionalnego od początku września prowadzi intensywną kampanię promocyjną tego wydarzenia.Jednym z jego celów komunikacyjnych jest ukazanie „ludzkiej twarzy” Funduszy Europejskich. Działania reklamowe dotyczące imprezy skierowane są głównie do mieszkańców Warszawy oraz osób zainteresowanych tematyką funduszy unijnych.
0 1 0 0 0 23.09.2010IRR dla Castrol Polska„Wytypuj i wygraj” to hasło nowej kampanii reklamowej olejów Castrol. Adaptacja jesiennej strategii, nawiązującej do rajdów WRC, została przygotowana przez Instytut Rozwoju Reklamy.
0 1 0 0 0 23.09.2010Współpraca On Board PR z Adamed Consumer HealthcareOn Board PR Ecco Network wspiera wprowadzenie trzech nowych marek spółki Adamed Consumer Healthcare.
0 1 0 0 0 23.09.2010Liberty Direct: nominacja do Effie 2010Kampania „Amerykańskie symbole”, której głównym przekazem był komunikat o szybkiej – do 7 dni – decyzji o wypłacie odszkodowania z ubezpieczenia AC została wyróżniona w kategorii Long Term Marketing Excellence. Kreacja kampanii, wykorzystująca symbol marki – Statuę Wolności – została przygotowana przy współpracy z agencjami Ogilvy oraz Ogilvy Interactive.
0 1 0 0 0 23.09.2010Marina, Marcin Prokop i Need for Speed Hot Pursuit22 września o godz. 11:30 na Palcu Teatralnym w Warszawie odbył się happening zapowiadający premierę gry Need for Speed Hot Pursuit. Znany prezenter telewizyjny Marcin Prokop oraz wschodząca gwiazda muzyki GlamPop – Marina zostali ambasadorami najnowszego tytułu z portfolio Electronic Arts, gry wyścigowej Need for Speed Hot Pursuit. Z okazji ogłoszenia premiery gry na Placu Teatralnym w Warszawie został zorganizowany policyjny pościg.