0 1 28.09.2010Sieć afiliacyjna AdmitAd wystartowała w Polscemarketing internetowy TweetMiędzynarodowa sieć afiliacyjna AdmitAd otwiera oddział w Warszawie.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54831 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
1 2 0 0 0 28.09.2010Nowa odsłona kampanii wizerunkowej Żywca (wideo)Pod hasłem „Żywiec. Zawsze tylko z Żywca” rozpoczęła się kolejna odsłona kampanii wizerunkowej tej marki. Nowe spoty będą podkreślały, jak ważne w przypadku brandu jest miejsce jego pochodzenia.
0 1 0 0 0 28.09.2010Kampania wizerunkowa Panattoni EuropeOd początku września na stronach największych tytułów prasy branżowej prezentowane będą layouty reklamowe Panattoni Europe – dewelopera nieruchomości przemysłowych. Kampania ma charakter wizerunkowy i odwołuje się do znanych zjawisk przyrody, w których kluczową rolę odgrywa czynność magazynowania.
0 1 0 0 0 28.09.2010San Markos dla Harvard Business Review PolskaAgencja reklamowa San Markos rozpoczęła współpracę z polską edycją najbardziej prestiżowego wydawnictwa menedżerskiego na świecie – „Harvard Business Review”.
0 1 0 0 0 28.09.2010IDMnet odzyskał pozycję lidera wśród internetowych sieci reklamowychWedług najnowszych wyników badania Megapanel PBI/Gemius, IDMnet odzyskał pozycję lidera wśród sieci reklamowych. Jako jedyna sieć uzyskał zasięg powyżej 16 mln realnych użytkowników.