0 1 0 0 0 18.10.2010„SEM Specialist” – nowy magazyn marketingowyNa rynku debiutuje „SEM Specialist” – nowy kwartalnik w całości poświęcony marketingowi w wyszukiwarkach. Magazyn kierowany jest do agencji interaktywnych oraz firm, które posiadają samodzielne działy marketingu.
0 3 0 0 0 18.10.201019. edycja kalendarza LavazzaMark Seliger – amerykański fotograf gwiazd – stworzył zdjęcia do 19. edycji kalendarza Lavazza. Tym razem tematem kalendarza na 2011 rok pt. „Falling in love in Italy”. Zdjęcia pokazują sześć intymnych chwil z udziałem jej, jego i kawy.
0 1 0 0 0 18.10.2010Restylizacja marki ŻubrŻubr, jedna z marek piwa w Polsce, przeszedł restylizację. Studio projektowe Ikar na zlecenie Kompanii Piwowarskiej zaprojektowało nowe logo i szarfę, nową ikonę oraz opakowania.
0 1 0 0 0 17.10.2010Internetowa otwartość PolakówBlisko 1/3 polskich internautów chętnie zawiera znajomości w Sieci. Łatwiej im też otworzyć się przed osobami poznanymi w świecie wirtualnym niż rzeczywistym. Co więcej, prawie 30 proc. z nich nawiązało przyjaźń z osobami napotkanymi w Internecie – wynika z najnowszego badania instytutu badawczego ARC Rynek i Opinia przeprowadzonego na Epanel.pl.
0 2 0 0 0 15.10.2010Poznajomosci.pl bada zaufanie PolakówPoznajomosci.pl – pierwszy w Polsce program afiliacji 2.0 stworzony z myślą o użytkownikach Internetu, zbadał zaufanie Polaków i ich podatność na sugestię znajomych oraz reklamy. Nie jest zaskoczeniem, że wraz ze wzrostem stopnia penetracji Internetu coraz mniejszą rolę zaczynają odgrywać tradycyjne źródła informacji o produktach, takie jak analizy ekspertów, reklamy czy nawet recenzje prasowe.
0 1 0 0 0 15.10.2010Wystartowała kampania EkoszykLaboratorium Komunikacji realizuje kampanię edukacyjno-informacyjną dla Ministerstwa Środowiska.
0 1 0 0 0 15.10.2010Nowa kampania społeczna RedshoesAgencja reklamowa Redshoes rozpoczęła kampanię społeczną Brudna Polska. To internetowa inicjatywa społeczna, której celem jest publikowanie, obnażanie i ośmieszanie ludzkiej głupoty, zaniedbań i poczucia bezkarności; wyciąganie na światło dzienne miejsc, które najwygodniej byłoby ukryć.
0 1 0 0 0 15.10.2010Obsessive luksusową marką 2010 roku10 października bieżącego roku, podczas gali w Hotelu Intercontinental w Warszawie, Obsessive otrzymała statuetkę Luksusowej Marki Roku 2010.
0 1 0 0 0 15.10.2010Na politycznej scenie PiS skupia najwięcej uwagiJak wynika z nowego badania „Scena Polityczna” przeprowadzonego przez Press-Service Monitoring Mediów, ugrupowanie Jarosława Kaczyńskiego było najczęściej obecną w prasie partią we wrześniu. W ciągu miesiąca ukazało się na jej temat ponad 3,9 tys. publikacji. Nieco mniejszym zainteresowaniem cieszyła się Platforma Obywatelska, o której wydrukowano 3,2 tys. tekstów.
0 1 0 0 0 15.10.2010Dłuższy czas słuchania radiaŚredni czas słuchania radia w III kwartale br. wyniósł 279 minut dziennie. To o 14 minut więcej niż w drugim kwartale. Rośnie też zasięg dzienny radia, czyli liczba osób, które choć raz dziennie włączają radio.