0 1 15.10.2010Wystartowała kampania Ekoszykkampanie reklamowe TweetLaboratorium Komunikacji realizuje kampanię edukacyjno-informacyjną dla Ministerstwa Środowiska.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54839 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 15.10.2010Nowa kampania społeczna RedshoesAgencja reklamowa Redshoes rozpoczęła kampanię społeczną Brudna Polska. To internetowa inicjatywa społeczna, której celem jest publikowanie, obnażanie i ośmieszanie ludzkiej głupoty, zaniedbań i poczucia bezkarności; wyciąganie na światło dzienne miejsc, które najwygodniej byłoby ukryć.
0 1 0 0 0 15.10.2010Obsessive luksusową marką 2010 roku10 października bieżącego roku, podczas gali w Hotelu Intercontinental w Warszawie, Obsessive otrzymała statuetkę Luksusowej Marki Roku 2010.
0 1 0 0 0 15.10.2010Na politycznej scenie PiS skupia najwięcej uwagiJak wynika z nowego badania „Scena Polityczna” przeprowadzonego przez Press-Service Monitoring Mediów, ugrupowanie Jarosława Kaczyńskiego było najczęściej obecną w prasie partią we wrześniu. W ciągu miesiąca ukazało się na jej temat ponad 3,9 tys. publikacji. Nieco mniejszym zainteresowaniem cieszyła się Platforma Obywatelska, o której wydrukowano 3,2 tys. tekstów.
0 1 0 0 0 15.10.2010Dłuższy czas słuchania radiaŚredni czas słuchania radia w III kwartale br. wyniósł 279 minut dziennie. To o 14 minut więcej niż w drugim kwartale. Rośnie też zasięg dzienny radia, czyli liczba osób, które choć raz dziennie włączają radio.