Poznajomosci.pl bada zaufanie Polaków
  • 0
  • 2
15.10.2010

Poznajomosci.pl bada zaufanie Polaków

Poznajomosci.pl – pierwszy w Polsce program afiliacji 2.0 stworzony z myślą o użytkownikach Internetu, zbadał zaufanie Polaków i ich podatność na sugestię znajomych oraz reklamy. Nie jest zaskoczeniem, że wraz ze wzrostem stopnia penetracji Internetu coraz mniejszą rolę zaczynają odgrywać tradycyjne źródła informacji o produktach, takie jak analizy ekspertów, reklamy czy nawet recenzje prasowe.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

15 października 2010