0 1 0 0 0 6.10.2010Aplikacje Jaguara na iTunesMarka Jaguar przygotowała dwie darmowe aplikacje dla użytkowników urządzeń Apple. Prestiżowy Jaguar Magazine jest dostępny w darmowej wersji na iPada, która zawiera najciekawsze artykuły z wydania papierowego. Natomiast użytkownicy iPhonów mogą skonfigurować modele XJ, XK lub XF i zachować je w swoim wirtualnym garażu lub udostępnić na portalach społecznościowych.
0 1 0 0 0 6.10.2010Pro-Test przeciw oszukańczym opakowaniomOpakowanie większe nawet o 50 procent w stosunku do swojej zawartości? Nowe opakowanie o pojemności mniejszej niż dawniej? To najczęściej stosowane przez producentów chwyty marketingowe, które wprowadzają konsumentów w błąd co do faktycznej ilości kupowanych produktów. Fundacja Pro-Test rozpoczyna kampanię „Pro-Test przeciw oszukańczym opakowaniom”.
0 1 0 0 0 6.10.2010Konkurs Mixx-Awards 2010W ramach konkursu kreatywnego Mixx-Awards 2010, członkowie Zarządu i dyrektor generalny IAB Polska przyznają nagrody w trzech kategoriach specjalnych: Człowiek, Marketer i Agencja roku. Są to wyróżnienia za ponadprzeciętne dokonania w dziedzinie marketingu internetowego w minionym roku.
0 1 0 0 0 6.10.2010Polbank wybrał dom mediowyPolbank EFG rozstrzygnął przetarg na obsługę budżetu mediowego. Wybrany został dom mediowy Macroscope OMD, który do tej pory obsługiwał bank. W przetargu brały też udział domy Carat, Mediaedge:cia oraz Substance z grupy Starcom Mediavest.
0 1 0 0 0 6.10.2010MConnection dla Urzędu Marszałkowskiego w ŁodziW październiku rozpoczęła się kampania informacyjna „Jesteś w centrum uwagi”, przygotowana dla Urzędu Marszałkowskiego w Łodzi.
0 1 0 0 0 6.10.2010Trzeci wymiar miasta„Trzeci wymiar miasta” to tytuł nowej kampanii outdoorowej sieci wielomarkowej Sizeer. Główne przesłanie akcji, poza dosłownym zaproszeniem do zapoznania się z ofertą w 3D, ma zachęcić młodych klientów sieci do aktywności bez względu na warunki pogodowe.
0 1 0 0 0 6.10.2010Coca-Cola najlepszą marką spożywcząWizerunkowy prym na polskim rynku artykułów spożywczych wiedzie Coca-Cola. Doniesienia medialne na temat koncernu miały największy zasięg, a ich wartość wyniosła 215 milionów złotych – podał Press-Service Monitoring Mediów, który opublikował wyniki III edycji badania Top Marka.
0 1 0 0 0 6.10.2010Michał Kidała z Hypermedia zwycięzcą turnieju BizOn Golf Cup 2010W ostatnią niedzielę w Sobieniach Królewskich pod Warszawą odbył się turniej golfowy branży reklamy internetowej – BizOn Golf Cup 2010. Zwycięzcą został Michał Kidała z agencji Hypermedia (Isobar Polska).
1 1 0 0 0 6.10.2010Małaszyński jako fryzjer pomaga dzieciomPaweł Małaszyński w roli fryzjera wystąpił w spocie Akademii Przyszłości, programu pomocowego dla dzieci, które wychowują się w trudnych warunkach i mają przez to kłopoty w szkole. Reklamę „Fryzjer” emituje stacja TVN, a organizatorem kampanii jest Stowarzyszenie Wiosna.
0 1 0 0 0 6.10.2010Publink dla Vital VoicesAgencja Publink obsługuje, od września br., NGO Vital Voices Chapter Poland. Wcześniej organizacja nie korzystała ze wsparcia zewnętrznej agencji PR.