0 1 0 0 0 14.10.20102/3 kampanii promocyjnej Radia dla Ciebie zakończoneTrwa kolejny etap kampanii promocyjnej Radia dla Ciebie. Jeszcze do końca grudnia po Mazowszu będą jeździć autobusy oklejone logotypami radia. Jeżdżące od maja pojazdy to ostatni aktywny element z zaplanowanej na drugą część roku akcji.
0 1 0 0 0 14.10.2010Cybersport.pl stawia na Studio 111Organizacja Cybersport.pl nawiązała współpracę z zakresu działań PR z agencją Studio 111. Umowa dotyczy doradztwa z zakresu public relation i marketingu.
0 1 0 0 0 14.10.2010Nowe badanie w ofercie ARC Rynek i OpiniaW ofercie ARC Rynek i Opinia pojawił się w październiku Spectator Promo Test, czyli badanie efektywności ekspozycji promocyjnych i innych form promocji w punkcie sprzedaży. Badanie skierowane jest do firm stosujących narzędzia promocyjne w hipermarketach, supermarketach i dyskontach.
1 1 0 0 0 14.10.2010Nowa reklama Banku Pocztowego (wideo)Od 2 października w telewizji można oglądać drugi z kolei spot najnowszej kampanii Banku Pocztowego, w której stawia on na edukację finansową.
1 4 0 0 0 14.10.2010Kampania soków Fortuna wkracza do telewizji (wideo)14 października rozpoczyna się telewizyjna kampania soków Fortuny (Agros Nova), realizująca cele wizerunkowe.
0 1 0 0 0 14.10.2010Polish Open University oraz IRR w we wspólnym projekcie Warsztatów Reklamy.Polish Open University oraz Instytut Rozwoju Reklamy organizują Warsztaty Reklamy. Cykl składa się z ośmiu czterogodzinnych warsztatów prowadzonych zgodnie z metodologią POU „open and active learning”. Zajęcia mają na celu przybliżenie właścicielom przedsiębiorstw i instytucji, pracownikom działów marketingu oraz osobom planującym pracę w reklamie form i zasad współpracy z agencjami reklamowymi.
0 1 0 0 0 14.10.2010„Sense of Beauty” zwyciężył w Konkursie Biuletynów Firmowych„Sense of Beauty” – magazyn marki Dr Irena Eris – już po raz czwarty zwyciężył w Konkursie Biuletynów Firmowych w kategorii Biuletyn Zewnętrzny.
0 1 0 0 0 14.10.2010Rusza 10. edycja konkursu Galerii Plakatu AMSJubileuszowa – 10. edycja konkursu Galerii Plakatu AMS organizowana jest pod hasłem „Skłodowska-Curie była kobietą!”. Zadaniem uczestników będzie zaprojektowanie plakatu wspierającego starania kobiet o równouprawnienie. Konkurs organizuje firma reklamy zewnętrznej AMS. Patronują mu m.in. magazyn „Wysokie Obcasy” i Stowarzyszenie Kongres Kobiet.
0 1 0 0 0 14.10.2010Euro RSCG Warsaw dla IkeiAgencja Euro RSCG Warsaw wygrała przetarg na przygotowanie spotów reklamowych dla marki Ikea. Z trzech zaprezentowanych przez agencję briefów, Ikea wybrała dwa pomysły.
1 1 0 0 0 14.10.2010Frito Lay promuje swój konkurs na nowy smak chipsów Lay’s (wideo)Pod koniec września przeprowadzona została kampania promocyjna konkursu Frito Lay „Wymyśl nowy smak. Zdobądź pieniądze ze sprzedaży”. Twarzą akcji, w której konsumenci zachęcani są do wymyślania nowych smaków chipsów Lay’s, jest aktor Paweł Wilczak.