0 1 0 0 0 4.01.2011W sklepach Levi’s i Leroy Merlin muzyka mocniej zachęci do zakupówCoraz więcej firm na polskim rynku decyduje się na podjęcie działań w ramach marketingu sensorycznego. Do grona klientów Mood Media Corporation, firmy specjalizującej się w tej odmianie marketingu, dołączyły niedawno firmy Levi’s oraz Leroy Merlin.
0 1 0 0 0 4.01.2011Nowy klient Good One PRZ początkiem roku 2011 agencja Good One PR rozpoczęła współpracę z kliniką Wazektomia.com, prowadzoną przez doktora Eugeniusza Siwika w Wilanowie. Agencja zajmie się działaniami media relations marki, e-PR, CSR, a także doradztwem strategicznym w zakresie komunikacji.
1 1 0 0 0 4.01.2011Kampania ubezpieczeń OC Liberty Direct (wideo)Liberty Direct, ubezpieczyciel oferujący polisy przez Internet i telefon, rozpoczął kampanię reklamową promującą polisy OC. Kampania powstała na podstawie wyników rankingu cen ubezpieczeń komunikacyjnych, opracowanego przez dziennik „Rzeczpospolita”. Oferta OC Liberty Direct w zakresie aut używanych została w nim oceniona jako najlepsza cenowo.
0 1 0 0 0 4.01.2011Dwa miliony domen .plLiczba zarejestrowanych domen z rozszerzeniem .pl przekroczyła próg dwóch milionów. Wynik ten stawia Polskę w czołówce państw europejskich pod względem rejestracji domen krajowych.
0 1 0 0 0 4.01.2011Mennica Polska zbadana przez BAV Consulting/ Young & Rubicam BrandsKilka miesięcy trwało badanie Mennicy Polskiej z wykorzystaniem narzędzia BrandAsset Valuator. Respondentami byli przedstawiciele trzech grup: profesjonalni kolekcjonerzy i miłośnicy numizmatyki, inwestorzy (angażujący środki np. w złoto i srebro) oraz klienci instytucjonalni Mennicy i firmy komercyjne. Na zlecenie Mennicy Polskiej firma BAV Consulting przygotowała raport prezentujący markę zarówno pod kątem wizerunkowym, jak i produktowym.
0 1 0 0 0 4.01.2011Emperia sprzeda Eurocashowi Grupę TradisEmperia Holding SA zawarła z Eurocash SA warunkową umowę inwestycyjną dotyczącą zbycia na rzecz Eurocash udziałów oraz akcji spółek prowadzących działalność w ramach Grupy Dystrybucyjnej Tradis. W jej wyniku Emperia Holding SA stanie się istotnym akcjonariuszem Eurocash SA. Bazowa wartość transakcji została określona na 926 mln złotych i zostanie zrealizowana w formie przekazania Emperii SA akcji nowej emisji Eurocash oraz gotówki. Podstawowym warunkiem realizacji kontraktu jest zgoda UOKiK. Intencją stron jest zrealizowanie umowy inwestycyjnej do końca czerwca 2011 roku.
0 1 0 0 0 4.01.2011Talens Polska klientem Loży A5Nowym klientem agencji brandingowej Loża A5 jest Talens Polska – dystrybutor farb i akcesoriów malarskich. Współpraca, przewidziana na bieżący rok, obejmuje prace strategiczne, badawcze, kreacyjne oraz wdrożeniowe dla tej marki.
0 1 0 0 0 3.01.2011Rozmowy Internet Group z BRE BankiemOd wielu miesięcy prowadzone są, inicjowane przez przedstawicieli Internet Group, rozmowy z głównym wierzycielem – bankiem BRE Bank SA. Mają one na celu uzgodnienie porozumienia umożliwiającego sanację Spółki i wzrost jej wartości. Niezależnie od rozmów z zarządem Internet Group, przedstawiciele BRE Banku prowadzili rozmowy z syndykiem, które doprowadziły do podpisania listu intencyjnego, o czym spółka informuje w raporcie bieżącym.
0 1 0 0 0 3.01.2011Do końca stycznia można zgłaszać miasta w konkursie Aktywne MiastoOd 4 października trwa konkurs Aktywne Miasto, dla miast aktywnych w sferze sportu i rekreacji. Celem I edycji konkursu jest nagrodzenie miast promujących zdrowy styl życia, rekreację i sport amatorski. Wszystkie ośrodki chętne do zdobycia tytułu Aktywnego Miasta na przesłanie zgłoszenia mają czas do końca stycznia br. Zakończenie odbędzie się podczas uroczystej gali w marcu 2011 roku.
1 1 0 0 0 3.01.2011Surrealistyczna kampania Silesia City Center (wideo)Silesia City Center, największe na Śląsku i w Zagłębiu centrum handlowe, rozpoczyna właśnie nową kampanię reklamową na 2011 rok. Kreację przygotowała krakowska agencja Madeinbrain Studio. Stworzona grafika ma podkreślać wielowymiarowość marki łączącej modę, rozrywkę i lifestyle.