0 1 0 0 0 30.12.2010Kamil Bednarek gwiazdą polskiego Internetu w 2010 roku123people – największa wyszukiwarka osób na świecie – sprawdziła, jakie osoby budziły największe zainteresowanie polskich internautów w minionym roku. W Polsce najczęściej wyszukiwaną osobą publiczną roku 2010 był rastaman Kamil Bednarek oraz… Ileana Taconelli, włoska nauczycielka zwolniona z pracy, ponieważ została uznana za zbyt atrakcyjną, aby uczyć w katolickiej szkole dla nieletnich.
2 1 0 0 0 29.12.2010Zaproszenie na wakacje dla dorosłych i dzieci – kampania TUI Family (wideo)„Beztroskie wakacje dla każdego” – pod takim hasłem TUI Poland promuje swoją ofert wyjazdów w sezonie Lato 2011.
0 1 0 0 0 28.12.2010FoodCare kontynuuje kampanię Black Tiger Energy DrinkFoodCare, po rozstrzygnięciu sądu w Gdańsku, kontynuuje promocję Black Energy Drink – limitowanej edycji Tigera. Napój przedstawiany jest obecnie jako dodający energii w okresie sylwestrowo-noworocznych zabaw.
0 3 0 0 0 28.12.2010Co piąty słuchacz włącza radio w pracyPonad 20 proc. słuchaczy w dni powszednie włącza radio w pracy. Najczęściej są to technicy, robotnicy oraz przedstawiciele wolnych zawodów i specjaliści.
0 2 0 0 0 28.12.2010Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce według IMMW listopadowym raporcie Instytutu Monitorowania Mediów na pierwszym miejscu wśród najczęściej cytowanych polskich mediów znalazła się „Rzeczpospolita” (881). Za nią plasuje się „Gazeta Wyborcza” (645), na trzeciej pozycji jest zaś tygodnik „Wprost” (488).
1 1 0 0 3 28.12.2010Justyna Kowalczyk w reklamie kredytów hipotecznych Polbanku (wideo)Rozpoczęła się czwarta kampania reklamowa Polbanku z udziałem Justyny Kowalczyk. Tym razem bank promuje ofertę kredytów hipotecznych – Elastyczny Kredyt Domowy.
0 1 0 0 0 27.12.2010Firma Haribo ma już 90 latW grudniu firma Haribo obchodziła 90. rocznicę powstania. Przez wszystkie lata istnienia firmie towarzyszy motto: „Sprawiać radość dzieciom i dorosłym też”.
0 1 0 0 0 27.12.2010Rozpoczęła się kampania promująca MałopolskęRuszyła multimedialna kampania promocji zimowych atrakcji województwa małopolskiego. „Małopolska zimą w iPhonie” to interaktywny przewodnik cyfrowy dla narciarzy, przygotowany na platformy iPhone i Android, który można bezpłatnie pobrać z Internetu.
0 1 0 0 0 27.12.2010Druga edycja promocji Knorra7 stycznia 2011 roku już po raz drugi rozpocznie się ogólnopolska kampania „Knorr. Z miłości do nowości”. Celem akcji jest przypomnienie najlepszych nowości Knorr wprowadzonych na rynek w 2010 roku.
0 1 0 0 0 27.12.2010One-2-One wspiera Banki ŻywnościAkcja SMS-owa wspierająca 14. Świąteczną Zbiórkę Żywności jest ostatnim, zwieńczającym elementem kampanii charytatywnej zorganizowanej przez Federację Polskich Banków Żywności. Grupa One-2-One, dostawca technologii mobilnych, integrowała technologicznie projekt spinający wszystkich operatorów.