Kampania ubezpieczeń OC Liberty Direct (wideo)
  • 1
  • 1
4.01.2011

Kampania ubezpieczeń OC Liberty Direct (wideo)

Liberty Direct, ubezpieczyciel oferujący polisy przez Internet i telefon, rozpoczął kampanię reklamową promującą polisy OC. Kampania powstała na podstawie wyników rankingu cen ubezpieczeń komunikacyjnych, opracowanego przez dziennik „Rzeczpospolita”. Oferta OC Liberty Direct w zakresie aut używanych została w nim oceniona jako najlepsza cenowo.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54839 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

4 stycznia 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
4.01.2011

Mennica Polska zbadana przez BAV Consulting/ Young & Rubicam Brands

Kilka miesięcy trwało badanie Mennicy Polskiej z wykorzystaniem narzędzia BrandAsset Valuator. Respondentami byli przedstawiciele trzech grup: profesjonalni kolekcjonerzy i miłośnicy numizmatyki, inwestorzy (angażujący środki np. w złoto i srebro) oraz klienci instytucjonalni Mennicy i firmy komercyjne. Na zlecenie Mennicy Polskiej firma BAV Consulting przygotowała raport prezentujący markę zarówno pod kątem wizerunkowym, jak i produktowym.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
4.01.2011

Emperia sprzeda Eurocashowi Grupę Tradis

Emperia Holding SA zawarła z Eurocash SA warunkową umowę inwestycyjną dotyczącą zbycia na rzecz Eurocash udziałów oraz akcji spółek prowadzących działalność w ramach Grupy Dystrybucyjnej Tradis. W jej wyniku Emperia Holding SA stanie się istotnym akcjonariuszem Eurocash SA. Bazowa wartość transakcji została określona na 926 mln złotych i zostanie zrealizowana w formie przekazania Emperii SA akcji nowej emisji Eurocash oraz gotówki. Podstawowym warunkiem realizacji kontraktu jest zgoda UOKiK. Intencją stron jest zrealizowanie umowy inwestycyjnej do końca czerwca 2011 roku.