W sklepach Levi’s i Leroy Merlin muzyka mocniej zachęci do zakupów
  • 0
  • 1
4.01.2011

W sklepach Levi’s i Leroy Merlin muzyka mocniej zachęci do zakupów

Coraz więcej firm na polskim rynku decyduje się na podjęcie działań w ramach marketingu sensorycznego. Do grona klientów Mood Media Corporation, firmy specjalizującej się w tej odmianie marketingu, dołączyły niedawno firmy Levi’s oraz Leroy Merlin.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

4 stycznia 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
4.01.2011

Mennica Polska zbadana przez BAV Consulting/ Young & Rubicam Brands

Kilka miesięcy trwało badanie Mennicy Polskiej z wykorzystaniem narzędzia BrandAsset Valuator. Respondentami byli przedstawiciele trzech grup: profesjonalni kolekcjonerzy i miłośnicy numizmatyki, inwestorzy (angażujący środki np. w złoto i srebro) oraz klienci instytucjonalni Mennicy i firmy komercyjne. Na zlecenie Mennicy Polskiej firma BAV Consulting przygotowała raport prezentujący markę zarówno pod kątem wizerunkowym, jak i produktowym.