0 1 0 0 0 3.01.2011Monday PR obsługuje AsusaAgencja Monday PR zwyciężyła w przetargu na obsługę firmy Asus, jednego z największych producentów w branży nowych technologii.
0 1 0 0 0 3.01.2011Tomasz Bagiński gościem Interactive Day w Krakowie14 stycznia, w postindustrialnych wnętrzach krakowskiego klubu Fabryka, odbędzie się drugie spotkanie z cyklu Interactive Day. Organizatorami spotkań są: agencja Pride & Glory Interactive, Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera oraz IAB Polska.
0 1 0 0 2 3.01.2011Kupuj w Carrefour, a Procter & Gamble opłaci twoje rachunkiProcter & Gamble rozpoczyna konkurs, w którym wygrać można rok życia za darmo. Akcja przygotowana wraz z agencją Swiift prowadzona jest w hipermarketach Carrefour.
0 1 0 0 0 3.01.2011Cappuccino PR dla firmy AllerganAllergan, światowy koncern medyczny, powierzył agencji Cappuccino PR przeprowadzenie kompleksowych działań media relations dotyczących najnowszych preparatów z zakresu medycyny estetycznej: Juvéderm Ultra Smile oraz Juvéderm Hydrate.
1 1 0 0 0 3.01.2011Nowa kampania reklamowa TP (wideo)Najwyższej klasy pokaz umiejętności kung-fu w wykonaniu Serca – to jeden z głównych motywów najnowszego spotu z serii przedstawiającej przygody Serca i Rozumu. Od dziś można oglądać go w telewizji. Znane postacie stworzone przez Publicis informują tym razem o obniżce abonamentu w TP.
0 1 0 0 0 3.01.2011Delikatne przyspieszenie na rynku motoryzacyjnymSprzedaż samochodów osobowych w październiku 2010 r. wzrosła o 20,3 proc. w porównaniu do analogicznego okresu roku 2009 – wynika z raportu Samar. Na tle dużych, europejskich rynków samochodowych, które w tym roku zanotowały spadek, Polska wypada bardzo dobrze.
0 1 0 0 0 3.01.2011KinAds przejmuje obsługę reklamową KinotekiWspółpraca brokera reklamy kinowej KinAds z Kinoteką opiera się na zasadach wyłączności. Dotyczy nie tylko reklamy na ekranie, ale również reklamy off screen (tj. samplingów, eventów, materiałów POS itd.) oraz pozyskiwania partnerów biznesowych i sponsorów.
0 1 0 0 0 3.01.2011Nowoczesny marketing i sponsoring sportowyPo czteroletniej przerwie Sport Management Polska powraca do organizacji szkoleń z zakresu marketingu sportowego. Pierwsze szkolenie „Nowoczesny marketing i sponsoring sportowy” odbędzie się 27 stycznia w Warszawie. Dla uczestników przygotowano siedem modułów tematycznych, a prelegentami będą największe autorytety polskiego rynku.
0 1 0 0 0 3.01.2011Czteryczwarte projektantem opakowań deserów premium DelectaAgencja Czteryczwarte zaprojektowała nową linię opakowań deserów Delecta. Produkt w nowych opakowaniach, stworzonych z myślą o segmencie premium, można już oglądać na półkach w wybranych sieciach sprzedaży.
0 1 0 0 0 3.01.2011Samochody Audi do wygrania w Wielkiej Loterii OrangeRozpoczyna się czwarta edycja Wielkiej Loterii Orange, w której do wygrania jest 100 samochodów marki Audi A1 oraz 14 luksusowych Audi A5. Dodatkowo wygrać można 228 nagród pieniężnych. W loterii może wziąć udział każdy klient mający aktywny telefon w sieci Orange.