0 2 0 0 0 23.12.2010Wybraliśmy drogie wyjazdy świąteczne i sylwestrowePortale turystyczne Wakacje.pl, EasyGo.pl i Wypoczynek.pl sprawdziły, gdzie i za ile spędzimy ostatnie dni grudnia oraz przełom 2010 i 2011 roku. W tym roku na święta i sylwestra wyjeżdżać będziemy nie tylko do Egiptu, ale także na Wyspy Kanaryjskie, do Tunezji, Włoch, Austrii, Kenii i na Dominikanę. Wydaliśmy na to średnio 6990 zł.
1 1 0 0 0 23.12.2010Miss Dobra Łaciata 2010 (wideo)Miss Dobra Łaciata to wybory najpiękniejszej krowy 2010 r., które można śledzić na stronie laciate.pl. Cały projekt został opracowany i jest realizowany przez zespół MEC Interaction, a producentem materiałów wideo pokazujących się w obrębie serwisu jest F25.
0 1 0 0 0 23.12.2010Wielka Świąteczna Improwizacja Grey Group przyciągnęła tłumyWielka Świąteczna Improwizacja Grey Group, która odbyła się wczoraj na profilu agencji na Facebooku, wzbudziła ogromne zainteresowanie w internautów oraz przyjaciół agencji, przyciągając ponad 1800 osób, w tym również z poza Polski, z których ponad 300 otrzymało wyjątkowe, spersonalizowane świąteczne życzenia.
0 8 0 0 0 22.12.2010Świąteczne kampanie na nośnikach Cityboard MediaW przedświątecznych kampaniach outdoorowych eksponowanych na nośnikach Cityboard Media zobaczyć można głównie reklamy wizerunkowe i produktowe. Oprócz typowo świątecznych motywów pojawiają się przykłady niestandardowego podejścia do gwiazdkowych tematów.
0 1 0 0 0 22.12.201023 grudnia dniem największych zakupów w 2010 r. – przewiduje Visa PolskaWedług przewidywań analityków Visa Europe, tegorocznym dniem największych zakupów będzie czwartek, 23 grudnia. Organizacja Visa przygotowuje się na przetworzenie w tym kulminacyjnym dniu przedświątecznego sezonu ok. 38 mln transakcji o łącznej wartości ponad 2 mld euro.
0 1 0 0 0 22.12.2010Inspiracje z kultowych miast świata w kampanii marki LiptonNowy Jork, Sydney, Paryż… to miasta, które od dawna pobudzały kreatywność pisarzy, artystów i wynalazców. Charakterystyczne obiekty tych niezwykłych miejsc znalazły się zatem w kreacjach z wielokanałowej kampanii reklamowej marki Lipton, przygotowanej przez agencję marketingu zintegrowanego TequilaPolska. Akcja prowadzona jest w Polsce i krajach bałtyckich.
0 3 0 0 0 22.12.2010Grudniowe wahania nastrojów PolakówW grudniu br. nastroje konsumentów w Polsce lekko spadły. Na tle mieszkańców 24 badanych przez Ipsos krajów świata Polacy należą do mniej optymistycznych narodów.
0 1 0 0 0 22.12.2010PanMedia Western obronił budżet F&FDom mediowy PanMedia Western ponownie wygrał przetarg na obsługę marki odzieżowej F&F. O jej mediowy budżet walczyły także MediaCom i Starlink.
0 1 0 0 0 22.12.2010Kampania stworzona przez Brainshake doceniona przez światowe władze UNICEF17 grudnia rozpoczęła się węgierska edycja akcji „Kartki pełne życia”, którą agencja Brainshake zorganizowała zimą 2009 roku dla polskiego oddziału UNICEF.
0 1 0 0 0 22.12.2010Reklama w wyszukiwarkach coraz chętniej stosowana przez firmyPolskie firmy coraz częściej reklamują się w wyszukiwarkach internetowych. W pierwszym półroczu 2010 r. na tę formę promocji rodzime firmy wydały przeszło 217 milionów złotych – wynika z raportu branżowego portalu Interaktywnie.com.