0 1 0 0 0 29.03.2011Trinny i Susannah ubierają KrakówKraków to jedno z miast, w których odbędą się zdjęcia do programu „Trinny i Susannah ubierają Polskę”. Dwie najsłynniejsze dziennikarki zajmujące się sprawami mody: Trinny Woodall i Susannah Constantine pokażą bohaterów swoich krakowskich stylizacyjnych metamorfoz 4 i 5 kwietnia w Bonarka City Center.
1 1 0 0 3 29.03.2011Wojenne historie okocimskich browarników – w nowej reklamie (wideo)Rozpoczęła się kampania reklamowa piwa Okocim Premium Pils Podwójnie Chmielone. Jest ona kontynuacją działań marki pod hasłem „Okocim. Wszystko dla przyjemności. Od 1845 r.”. Spot przenosi widza w czasy pierwszej wojny światowej, do Browaru Okocim z początku XX wieku.
0 1 0 0 0 29.03.2011„Bezpieczna praca” – kampania fundacji ItakaSpośród 1365 osób, których zaginięcie zgłoszono do fundacji Itaka – Centrum Poszukiwań Ludzi Zaginionych w 2010 r., aż 270 zaginęło za granicą. Aby zapobiec zaginięciom podczas zagranicznych wyjazdów do pracy, Itaka rozpoczyna kampanię informacyjną „Bezpieczna praca”. Akcja rozpoczyna się 30 marca i potrwa do początku maja br.
0 1 0 0 0 29.03.2011Kampania Galerii Gniezno – pod znakiem mody i urządzania wnętrzRozpoczęła się wiosenna kampania wizerunkowa Galerii Gniezno. Jej celem jest podkreślenie charakteru gnieźnieńskiej galerii handlowej jako miejsca, w którym spotykają się dwa światy – mody i urządzania wnętrz.
0 4 0 0 0 29.03.2011Co czwarty zamożny słuchacz spędza z radiem ponad 8 godzin dziennieZamożni klienci to jeden z atrakcyjniejszych targetów dla przedsiębiorstw z wielu sektorów: bankowego, motoryzacyjnego czy producentów dóbr luksusowych. Wśród respondentów badania Radio Track, którzy deklarują miesięczny dochód na osobę w gospodarstwie domowym powyżej 5 tys. zł, aż 85 proc. słucha codziennie radia.
0 1 0 0 0 29.03.2011IX edycja programu „Moja flota”Po raz dziewiąty przeprowadzony zostanie program motywacyjny „Moja flota”, skierowany do przedstawicieli flot transportowych zaopatrujących się w opony ciężarowe firmy Goodyear. Realizatorem projektu jest agencja Pro Duct by Business Friends. Tegoroczna edycja trwać będzie do 31 grudnia br.
1 1 0 0 0 29.03.2011Konkurs na organizację kampanii edukacyjnejStowarzyszenie Krajowa Unia Producentów Soków (KUPS) informuje o rozpoczęciu procesu wyboru organizacji wdrażającej ogólnopolski program edukacyjny do szkół podstawowych „5 porcji warzyw, owoców lub soku II” i zaprasza do udziału w konkursie.
0 1 0 0 0 29.03.2011Startuje sieć reklamy in-video – Instream MediaRozpoczynająca działalność sieć reklamy in-video Instream Media oferuje powierzchnie reklamowe w sieciowych wydaniach ponad dwustu znanych tytułów prasy światowej. Dyrektorem zarządzającym sieci jest Tomasz Teodorczyk.
0 1 0 0 0 29.03.2011Współpraca PKT z Cube GroupFirma Polskie Książki Telefoniczne stawia na działania w Internecie, angażując Cube Group – agencję performance marketingu. Największy wydawca książek telefonicznych prowadzi obecnie działania w zakresie marketingu bazodanowego, wykorzystując do tego platformę LeadR.
0 1 0 0 0 29.03.2011Osram nowym klientem Multi CommunicationsRealizatorem działań media relations oraz komunikacji w ramach współpracy z wybranymi grupami profesjonalistów dla Osram, znanego producenta źródeł światła i systemów oświetleniowych, będzie agencja Multi Communications.