0 1 0 0 0 24.03.2011Świeża kampania sieci Piotr i PawełPoznańska agencja reklamowa Fresh Studio przygotowała kampanię reklamową supermarketów Piotr i Paweł. Jest to pierwsza tego typu akcja o zasięgu ogólnopolskim dotycząca Piotra i Pawła.
0 1 0 0 0 24.03.2011Przetarg na obsługę marki Wilkinson rozstrzygniętyAgencja marketingu zintegrowanego LEM wygrała przetarg na sześciomiesięczną obsługę marki Wilkinson w zakresie BTL. Podstawą działań będzie prowadzenie oficjalnej strony fanowskiej marki na Facebooku. Działania on-line będą wspierane poprzez inne narzędzia marketingowe.
0 1 0 0 0 24.03.2011Podcast TV stawia na Times Square PRMarka CBC Film Productions należąca do Red Star Media będzie promowana przez agencję Times Square Public Relations. Kampania komunikacyjna skupi się wokół usługi Podcast TV.
0 1 0 0 0 24.03.2011Nowy design impregnatów ValttiProdukty do malowania i impregnacji zewnętrznych powierzchni drewnianych Tikkurila Valtti zyskały nowy design. Zmiana dotyczy opakowań, które podkreślają charakterystyczne w skandynawskim wzornictwie: oszczędność, nowoczesność i naturalność.
1 1 0 0 0 24.03.2011Wiosenna loteria „Praktikomanii”Dziś rozpoczyna się wiosenna kampania Praktikera – tym razem w formule loterii, która potrwa do 10 kwietnia. W ramach akcji prowadzone będą kompleksowe działania ATL (telewizja, billboardy, Internet) oraz BTL (materiały POS). Intensywna komunikacja reklamowa kierowana jest do klientów indywidualnych i profesjonalistów.
0 1 0 0 0 24.03.2011Sodexo promuje narzędzia motywacyjneOd 15 marca trwa kampania reklamowa narzędzi motywacyjnych z oferty Sodexo Motivation Solutions. Akcja pod hasłem „Narzędzia, na których możesz polegać!” obejmuje reklamy w prasie branżowej i Internecie, marketing bezpośredni oraz działania public relations.
0 1 0 0 0 24.03.2011Infor Ekspert sprzedaje reklamę w pakietach zasięgowychOd 21 marca Biuro Reklamy Infor Ekspert oferuje nowe tematyczne pakiety zasięgowe. Spółka pracuje nad strategią rozszerzenia swego zasięgu w czasopismach i Internecie.
1 1 0 0 0 23.03.2011Joanna Horodyńska kształtuje styl z marką Dreft (wideo)Trwa kampania reklamowa płynu do prania Dreft, który wszedł na rynek pod koniec ubiegłego roku. Ambasadorką marki została znana stylistka Joanna Horodyńska, która za pośrednictwem strony dreft.pl oraz kanału marki na YouTube podpowiada, jak modnie i w zgodzie ze sobą kształtować swój własny styl.
2 1 0 0 1 23.03.2011Kinga Rusin i Michał Piróg – ambasadorzy Godziny dla Ziemi WWF w Polsce (wideo)Piękna prezenterka telewizyjna oraz charyzmatyczny tancerz-choreograf, obydwoje znani z proekologicznych postaw przejawianych na co dzień, promują w Polsce swymi nazwiskami największą na świecie akcję WWF – Godzinę dla Ziemi. Razem z milionami osób na całym świecie wyłączą światła w sobotę, 26 marca, o godz. 20.30.
0 1 0 0 0 23.03.2011Zbliża się XX edycja Euro-ReklamyTargi Euro-Reklama 2011 trwać będą od 12 do 15 kwietnia br. w Poznaniu (MTP). To od dwudziestu lat najważniejsze spotkanie sektora mediów out-of-home w Polsce. W programie m.in.: warsztaty tematyczne, konferencje, pokazy, wręczenie nagród SuperStar w międzynarodowym konkursie branży POS.