Co czwarty zamożny słuchacz spędza z radiem ponad 8 godzin dziennie
  • 0
  • 4
29.03.2011

Co czwarty zamożny słuchacz spędza z radiem ponad 8 godzin dziennie

Zamożni klienci to jeden z atrakcyjniejszych targetów dla przedsiębiorstw z wielu sektorów: bankowego, motoryzacyjnego czy producentów dóbr luksusowych. Wśród respondentów badania Radio Track, którzy deklarują miesięczny dochód na osobę w gospodarstwie domowym powyżej 5 tys. zł, aż 85 proc. słucha codziennie radia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

29 marca 2011