Wojenne historie okocimskich browarników – w nowej reklamie (wideo)
  • 1
  • 1
29.03.2011

Wojenne historie okocimskich browarników – w nowej reklamie (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa piwa Okocim Premium Pils Podwójnie Chmielone. Jest ona kontynuacją działań marki pod hasłem „Okocim. Wszystko dla przyjemności. Od 1845 r.”. Spot przenosi widza w czasy pierwszej wojny światowej, do Browaru Okocim z początku XX wieku.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

michał

13 lat temu

idea kreatywna

dawno nie spotkałem się z głupszą ideą kreatywną spotu reklamowego w telewizji, niech kreatywni się podwójnie stukną w głowę, może wówczas wojna i wkroczenie obcych wojsk skojarzy im się właściwie, z poczuciem zagrożenia i stresem a nie z oddawaniem honorów polskim browarnikom przez najeźdźcę...żałosne

Rozwiń komentarze

29 marca 2011