1 1 0 0 0 23.05.2011Początek nowej kampanii telewizji n (wideo)23 maja telewizja n rozpoczyna ogólnopolską kampanię reklamową pod hasłem „Dzień Dziecka z telewizją n”. Głównym celem kampanii jest ukazanie marki jako dostawcy najlepszych treści dla dzieci wśród platform cyfrowych w Polsce.
0 1 0 0 0 23.05.2011TequilaPolska wygrała przetarg na obsługę marki AxeTequilaPolska będzie współpracować z marką Axe. Agencja wygrała przetarg właściciela marki, firmy Unilever na ogólnopolską akcję promocyjną, której kulminacja nastąpi latem 2011 roku. W przetargu Tequila pokonała trzy inne agencje.
0 1 0 0 0 23.05.2011Ambientowa akcja LufthansyTrwa kampania reklamowa wspierająca promocyjne przeloty do Włoch oferowane przez linie lotnicze Lufthansa Italia. Klimat Mediolanu oddają niestandardowe akcje ambientowe prowadzone w warszawskich kawiarniach i biurowcach. Kampania prowadzona jest także w Internecie oraz w prasie.
1 1 0 0 0 23.05.2011Nowa reklama marki Tymbark (wideo)Rozpoczęła się najnowsza kampania reklamowa napojów Tymbark, pod hasłem „Orzeźwij zmysły”. Promuje ona jeden z najbardziej znanych produktów Tymbarku – napój o smaku jabłkowo-miętowym. Spot odwołuje się do głównej korzyści oferowanej przez markę napojów Tymbark – owocowego orzeźwienia.
0 1 0 0 0 23.05.2011EM Lab rozpoczął współpracę z Grupą Lux MedAgencja EM Lab pozyskała nowego klienta – Grupę Lux Med. Pierwszym zleconym projektem jest akcja poinformowania mieszkańców okolicznych dzielnic o usługach oferowanych przez Dział Pomocy Doraźnej szpitala przy ul. Puławskiej 455 w Warszawie.
0 1 0 0 0 23.05.2011Timex sięga po custom publishingNa rynku debiutuje „Timex Sport” – nowy magazyn custom publishing marki zegarków Timex. Magazyn w nakładzie 25 tys. egzemplarzy będzie dystrybuowany wśród obecnych i potencjalnych klientów marki.
0 1 0 0 0 23.05.2011Sesja z Małgorzatą Sochą w konkursie Rexony„Podejmij wyzwanie Rexony” to hasło przewodnie organizowanego przez markę konkursu, który zachęca konsumentki do wzięcia udziału w „Ogólnopolskim teście na suchość”. Nagrody to 5 tys. zł na zakupy, sesja zdjęciowa z ambasadorką brandu, Małgorzatą Sochą oraz torebki znanej hiszpańskiej marki Zara.
0 1 0 0 0 20.05.2011Wyniki badania European Trusted Brands 2011 – kategoria lekówCentrum, Apap, Pyralgina, Rutinoscorbin, Gripex i Herbapol Lublin – oto marki, którym, jak wynika z badania European Trusted Brands 2011, ufamy najbardziej.
1 1 0 0 0 20.05.2011Sabre Awards dla twórców eksperymentu społecznościowego (wideo)Agencja Grayling Poland oraz LG Electronics Polska zostały nagrodzone statuetką Sabre Awards w konkursie branży PR za projekt onLife, zrealizowany w 2010 r.
0 1 0 0 0 20.05.2011TradeDoubler z kampaniami reklamowymi na urządzenia mobilneTradeDoubler uruchamia obsługę kampanii reklamowych na urządzeniach mobilnych. Nowe rozwiązanie umożliwi reklamodawcom rozszerzenie grupy odbiorców kampanii o użytkowników urządzeń przenośnych (smartfony, tablety).