0 1 0 0 0 19.05.2011Ranking cytowań prasyW kwietniu w grupie dzienników ogólnopolskich najczęściej cytowano „Gazetę Wyborczą" (287). Wśród dzienników regionalnych zwyciężyło „Życie Warszawy" (21), a wśród tygodników opinii „Wprost".
0 1 0 0 0 19.05.2011Letnia kampania Cukru Królewskiego„Karton z korkiem to branżowa rewolucja. Idealnie sprawdza się w domu, ale przede wszystkim w plenerze" – taki komunikat marka Cukier Królewski będzie przekazywać konsumentom podczas letniej akcji promującej ten produkt. Na kampanię złożą się telewizyjne spoty oraz reklama w prasie konsumenckiej i branżowej.
1 1 0 0 0 19.05.2011Brandcomm zwycięża w przetarguZwycięzcą zorganizowanego przez Krajową Radę Drobiarstwa przetargu na realizację programu „Ciesz się smakiem i zdrowiem – wybieraj drób“ została agencja Brandcomm.
0 1 0 0 0 19.05.2011Sabre Awards 2011 dla Walk&Talk i Liberty DirectAgencja PR Walk&Talk oraz ubezpieczyciel Liberty Direct zostali laureatami międzynarodowego konkursu public relations Sabre Awards 2011. Nagroda została przyznana za działania komunikacyjne na Facebooku, w kategorii tematycznej Advocacy.
0 1 0 0 0 18.05.2011Nowe kategorie w konkursie Złote Spinacze 2011Pięć nowych kategorii konkursowych oraz zmieniony termin rozstrzygnięcia Złotych Spinaczy to najważniejsze nowości tegorocznej edycji konkursu. Związek Firm Public Relations rozpoczął przyjmowanie projektów.
0 1 0 0 0 18.05.2011Finaliści konkursu najlepszych sprzedawców już wybraniW III edycji konkursu Polish National Sales Awards Profesjonalny Sprzedawca Roku wyłonieni zostali finaliści. Każdy z nich zaprezentuje się teraz przed komisją konkursową. Wszyscy uczestnicy byli wcześniej weryfikowani przez oficjalnego weryfikatora przedsięwzięcia, firmę doradczą PwC (dawniej PricewaterhouseCoopers).
0 1 0 0 2 18.05.2011Oferta Triady na billboardzie przy WisłostradzieBillboard typu backlight o wymiarach 10 x 16 metrów, z hasłem „Nowa jakość w nowej ofercie”, można zobaczyć, przejeżdżając warszawską Wisłostradą. Biuro podróży Triada po raz pierwszy korzysta z reklamy zewnętrznej. Nośnik należy do firmy reklamy zewnętrznej Mediacore.
0 1 0 0 0 18.05.2011Start promocji Ambry i ZelmeraRozpoczęły się promocje konsumenckie, organizowane dla marek Zelmer i Ambra przez agencję Kropka Bordo.
1 1 0 0 0 18.05.2011W kinie – o wyzwaniach dla męskości (wideo)W Cinema City oraz kinach sieci Helios rozpoczęła się kampania reklamowa promująca preparat witaminowy dla mężczyzn – Androvit (wyłączny dystrybutor: A&D Pharma Poland). Animowany spot reklamowy w zabawny sposób pokazujący wyzwania, jakie stawiane są mężczyznom od zarania dziejów, będzie emitowany przed seansami filmów preferowanych przez męską widownię. To pierwsza kampania marki Androvit wykorzystująca nowoczesne kina w komunikacji reklamowej.
0 1 0 0 0 18.05.2011Cersanit wybiera EngineW wyniku przetargu agencja Engine została wybrana do realizacji największych w tym roku przedsięwzięć internetowych dla marki Cersanit, znanej w branży kompleksowego wyposażenia łazienek.