0 1 0 0 0 31.05.2011Sybase z Monday PROd kwietnia agencja Monday PR obsługuje Sybase Products Poland w zakresie public relations. Sybase, spółka należąca do grupy SAP jest dostawcą oprogramowania do zarządzania, analizy i umobilniania informacji dla przedsiębiorstw.
0 1 0 0 0 31.05.2011Raport Havas S&E o najlepszych letnich festiwalach muzycznych w EuropieAgencja Havas Sports & Entertainment zaprezentowała wyniki badań i obserwacji prowadzonych na 21 rynkach europejskich. Badaniami zostały objęte 64 najważniejsze festiwale muzyczne. Jest to jedno z największych tego typu przedsięwzięć badawczych w obszarze rozrywki muzycznej. Ma stanowić praktyczny przewodnik zarówno dla konsumentów, jak i dla potencjalnych sponsorów. Jedną z głównych obserwacji zawartych w przygotowanym raporcie jest ta, że festiwale muzyczne w Polsce oferują największą wartość w porównaniu z ceną. Polska jest też jedynym krajem, którego wszystkie główne festiwale znalazły się w pierwszej dwudziestce dokonanego zestawienia. W klasyfikacji ogólnej najlepiej oceniono irlandzki Oxegen Festival.
1 1 0 0 0 31.05.2011T-Mobile wita polskich klientów (wideo)30 maja w kolejnej odsłonie kampanii reklamowej polskich klientów przywitał operator T-Mobile. Od 5 czerwca udostępni swoje pierwsze oferty.
1 1 0 0 0 31.05.2011Promocja loterii marki VifonW czerwcu rozpoczyna się dwumiesięczna kampania promująca loterię marki Vifon „Jazda po wygraną!”. Vifon to marka zup błyskawicznych z makaronem, których dystrybutorem jest spółka Tan-Viet International. Główną nagrodą w loterii jest samochód Kia Sportage.
0 1 0 0 0 31.05.2011Cursor organizuje konkurs Nałęczowianki w sklepach CarrefourCursor, spółka wchodząca w skład Grupy Outsourcing Experts, realizuje konkurs konsumencki dla marki Nałęczowianka. Kampania organizowana będzie w sieci sklepów Carrefour w całej Polsce. Cursor został wybrany do realizacji projektu w drodze konkursu ofert.
0 1 0 0 0 31.05.2011Raport o web usability od Interaktywnie.comSerwis Interaktywnie.com opublikował raport „Użyteczność w Internecie”. Z cytowanych w raporcie analiz zachowań e-klientów, prowadzonych przez A.T. Kearney wynika, że aż 82% potencjalnych nabywców potrafi zrezygnować z zakupów online, jeśli napotyka na stronie kłopoty z nawigacją albo nie może znaleźć potrzebnych informacji.
0 3 0 0 1 31.05.2011„Zobacz, jak rozmawiają” – kampania radia Tok FM i Tokfm.pl1 czerwca rozpocznie się kampania promująca poranne programy radia Tok FM i ich transmisję on-line na portalu informacyjnym Tokfm.pl. Reklamy z hasłem „Zobacz, jak rozmawiają” i zdjęciami prowadzących audycje pojawią się w prasie, Internecie i na nośnikach reklamy zewnętrznej.
0 1 0 0 0 31.05.2011Mix Electronics ze spójną identyfikacją wizualnąAgencja Hand Made przygotowała ogólnopolską kampanię billboardową dla Mix Electronics. Kampania odświeża wizerunek marki i wprowadza nową, spójną identyfikację wizualną wszystkich materiałów drukowanych.
0 1 0 0 0 31.05.2011Nowi właściciele Grono.netOd kilku tygodni polski serwis społecznościowy Grono.net ma nowych właścicieli. W spółkę zainwestowali: fundusz Xevin Investments oraz szczecińska firma Red Sky.
0 1 0 0 0 31.05.2011PKO BP rusza na podbój Internetu z Value MediaDom mediowy Value Media wygrał przetarg na obsługę PKO Banku Polskiego w zakresie strategii i zakupu mediów internetowych. Wybór spośród kilkunastu ofert został dokonany ze względu na innowacyjność konceptu i zintegrowane, strategiczne podejście oraz efektywność kosztową.