0 1 0 0 0 24.05.2011Kampania online Wyższych Szkół BankowychPodkreślenie korzyści wynikających ze studiowania w Wyższych Szkołach Bankowych oraz badanie preferencji ich potencjalnych studentów to główne cele zintegrowanej kampanii prowadzonej na zlecenie Centrum Rozwoju Szkół Wyższych TEB Akademia przez agencję E_misja Interactive 360 (część NuOrder Group). Działania potrwają do 15 czerwca.
0 2 0 0 0 24.05.2011Street Art 3D w Gnieźnie31 maja w Galerii Gniezno zostanie otwarta bezpłatna wystawa trójwymiarowej sztuki ulicy. Prezentowane będą prace Manfreda Stadera. To już ostatnia wystawa tego artysty w Polsce w ramach roadshow organizowanego przez firmę Apsys Polska. Wystawie towarzyszy konkurs „Zakręcone zdjęcie z obrazem 3D”.
0 1 0 0 0 24.05.2011Drogerie Hebe – nowy projekt Jeronimo MartinsFirma Jeronimo Martins Dystrybucja, właściciel sieci sklepów Biedronka, rozpoczęła kolejny projekt biznesowy w Polsce. 24 maja w Warszawie przy Al. Jerozolimskich 11/19 otwarta została pierwsza drogeria Hebe.
0 1 0 0 0 24.05.2011PR-em Grupy IMS zajmie się agencja Black & WhiteAgencja Black & White PR rozpoczyna obsługę z zakresu public relations Grupy IMS, znanego producenta mebli. Umowa o współpracy obejmuje działania media relations dla sześciu marek meblowych. Zadaniem agencji będzie także wsparcie działań marketingowych spółek.
0 2 0 0 0 24.05.2011Modyfikacja logo i opakowań produktów PaclanPaclan, jedna ze znanych marek artykułów gospodarstwa domowego jednorazowego użytku, prezentuje się w nowej odsłonie. W sklepach już pojawiły się produkty w odświeżonych opakowaniach i z nowym logotypem. Wprowadzono także zmiany na stronie internetowej. Nowe logo i szatę graficzną produktów przygotowała agencja PND Futura.
0 1 0 0 0 24.05.2011Program lojalnościowy na miarę Twoich potrzebProgramy lojalnościowe to niezwykle popularne rozwiązanie, po które sięgają ostatnio marketerzy różnych branż. Dobrze skonstruowany program, zarządzany za pośrednictwem nowoczesnych systemów IT, to jedno z najskuteczniejszych narzędzi marketingowych, które pozwalają wyróżnić się na tle konkurencji, pozyskać gruntowną wiedzę o klientach, wzmocnić relacje z nimi, a dzięki temu zwiększyć sprzedaż. Wychodząc naprzeciw rosnącym potrzebom i oczekiwaniom rynku, firma iReward24 stworzyła kompleksową ofertę w zakresie budowania lojalności klientów. (promocja)
0 1 0 0 0 24.05.2011Nowa odsłona Drukarni PozytywnejDrukarnia Pozytywna uruchomiła swoją nową stronę internetową, poszerzając przy tym zakres oferowanych produktów i usług. Niekwestionowaną zaletą drukarni są ceny produktów dostępne na stronie internetowej, przejrzysty system zamówień on-line oraz program „Gwarancja Najniższej Ceny”, dzięki któremu klienci mogą mieć pewność, że drukują najtaniej, zachowując najwyższą jakość materiałów. Dla czytelników serwisu Marketing przy Kawie, którzy do 20 czerwca 2011 r. zarejestrują się na stronie www.tani-druk.com.pl, Drukarnia Pozytywna przygotowała specjalny rabat na wszystkie zamówienia złożone do 30 sierpnia 2011 r. Szczegóły oferty specjalnej znajdziesz tutaj. (promocja)
0 1 0 0 0 23.05.2011Kampania „Mam SM” nominowanaKampania „Mam SM" autorstwa agencji Hill and Knowlton Poland została nominowana do Communiqué Awards 2011.
0 1 0 0 0 23.05.2011Discovery Historia udostępni czas antenowy w pakiecie podstawowymDiscovery Media zaoferuje wkrótce swoim partnerom biznesowym czas antenowy na kanale Discovery Historia w pakiecie podstawowym. Pełna, czyli standardowa i niestandardowa sprzedaż na kanale rozpocznie się 1 czerwca br.
0 1 0 0 0 23.05.2011Projekt 77 dla Kimberly-ClarkAgencja Projekt 77 przeprowadzi działania PR w ramach projektu „Pływajcie zdrowo, resztą zajmie się Huggies Little Swimmers”, realizowanego na zlecenie koncernu Kimberly-Clark.