Najbardziej kontrowersyjne brytyjskie reklamy (wideo)
  • 2
  • 1
25.05.2011

Najbardziej kontrowersyjne brytyjskie reklamy (wideo)

Telewizyjny spot firmy bukmacherskiej Paddy Power był w ubiegłym roku najczęściej skarżoną brytyjską reklamą – donosi dziennik „Guardian”. Pozostałe to m.in. kampanie kliniki aborcyjnej i Departamentu Energii i Zmian Klimatycznych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

e

13 lat temu

Act on CO2

Jeśli chodzi o kampanię "Act on CO2" przeprowadzonej przez Departament Energii i Zmian Klimatycznych, ASA uznała za zasadną skargę dotyczącą dwóch reklam prasowych: "Rub-a-dub" i "Jack and Jill", a nie spotu z ojcem.

25 maja 2011