Rich media kung-fu
  • 0
  • 2
25.05.2011

Rich media kung-fu

Od 23 do 29 maja trwa kampania internetowa filmu „Kung Fu Panda 2”, wykorzystująca rich media. Kreacje przygotowane przez dom mediowy Mindshare Polska oraz agencję kreatywną Made in Mind (Mindshare) dawały internautom władzę nad bohaterem filmu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Grzegorz

13 lat temu

Wszystko fajnie, ale...

Gra super, kreacja świetna. Jest tylko drobny problem - pojawia się komunikat - film w 3D w wybranych kinach. Niestety nie mogę sprawdzić jakie to kina, kiedy premiera, rezerwacja biletów itd. To częsty problem kreacji - działają, ale nie na cały proces zakupowy

25 maja 2011