1 1 0 0 1 13.06.2011BBDO Warszawa dla marki „Polska” (wideo)Polska Organizacja Turystyczna rozpoczęła pierwszą od lat kampanię promującą Polskę jako cel podróży turystycznych na kluczowych rynkach Europy: w Niemczech, Francji i Wielkiej Brytanii.
1 1 0 0 0 13.06.2011Orange reklamuje roaming (wideo)Ruszyła ogólnopolska kampania Orange dla Firm, promująca usługi roamingowe w Unii Europejskiej. Jej przygotowaniem i realizacją zajęła się agencja marketingu zintegrowanego Euro RSCG 4D.
1 1 0 0 0 13.06.2011Podwodna promocja Kubusia (wideo)W poniedziałek, 13 czerwca rusza promocja marki Kubuś, wspierana kampanią telewizyjną. Na portalach internetowych dla dzieci będzie toczyła się kampania internetowa. Kampanię przygotowała agencja Kid & Young.
0 1 0 0 0 13.06.2011Kampania S4 dla sieci aptek Dbam o ZdrowieAgencja reklamowa S4 rozpoczęła współpracę z siecią aptek Dbam o Zdrowie. Jej efektem jest wypracowanie platformy komunikacyjnej na rok 2011, w tym m.in. opracowanie kampanii produktowo-wizerunkowej.
0 1 0 0 0 12.06.2011Interactive Day Festival wkrótce w Krakowie24–25 czerwca odbędzie się w Krakowie czwarta edycja Interactive Day. Będzie to dwudniowa, festiwalowa i płatna odsłona tego wydarzenia. Złoży się na nią dwanaście prezentacji wybitnych postaci związanych ze sztuką oraz reklamą. Wystąpią między innymi Rafał Betlejewski, Kuba Tarkowski, Marcin Rutkiewicz, Olga Szablewicz-Pisuk, Błażej Andrzejewski. W trakcie festiwalu odbędą się również warsztaty marketingowe, copywritingu, fotografowania oraz warsztaty komiksowe.
0 1 0 0 0 10.06.2011Kto zwycięży w polskiej edycji My YouTube?Od dziś do 21 lipca internauci mogą głosować na polskich artystów, których kanały YouTube lubią najbardziej. O głosy walczy ponad 30 wykonawców ze wszystkich stron sceny muzycznej, m.in. Doda, Blue Cafe, Ewa Farna, Kayah, Zakopower, Tede, Myslovitz, Maryla Rodowicz, Varius Manx, Sokół i Marysia Starosta, Grubson, Patrycja Markowska, T. Love, Feel, Natalia Kukulska czy O.S.T.R.
0 1 0 0 0 10.06.2011Która godzina na zegarku Passoa?Energetycznie pomarańczowy, soczyście zielony, jagodowo fioletowy i orzeźwiająco niebieski. Silikonowe zegarki w tych modnych kolorach tegorocznego lata są dodatkiem do promocyjnych opakowań likieru Passoa.
1 1 0 0 0 10.06.2011Nietypowa rekrutacja do CD Projekt Red (wideo)Na półkach w dobrych sklepach pojawiła się nowa gra CD Projekt Red – „najbardziej zaawansowana strategia czasu rzeczywistego”: „Marketing Director II”. W Internecie w serwisie YouTube, Facebook i Daily Motion można zobaczyć także viral z entuzjastycznymi ocenami testerów, w którym twórcy zapewniają m.in. o niezwykłym poziomie realizmu i przełomowym wykorzystaniu „dream job engine”. Wszystko to okazało się niestandardową kampanią rekrutacyjną na stanowisko dyrektora marketingu CD Projekt Red. Celem jest dotarcie do marketingowców w sposób nawiązujący do charakteru firmy i podkreślający atrakcyjność branży.
0 3 0 0 0 10.06.2011Badania Martis Consulting: „Analitycy są najważniejsi”Analitycy to zdaniem dziennikarzy główne i najbardziej wiarygodne źródło informacji – wynika z badania „Oczekiwania mediów wobec spółek giełdowych”, przygotowanego przez Martis Consulting we współpracy ze Stowarzyszeniem Emitentów Giełdowych. Dopiero na kolejnych miejscach we wskazaniach respondentów znalazł się zarząd spółki oraz jej biuro IR/PR.
0 1 0 0 0 10.06.2011Trzy nowe firmy w IAB PolskaDo Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska dołączyły firmy: SuperKoszyk.pl, Grech Group i Marquard Media Polska. Obecnie w ramach organizacji działa 160 firm członkowskich. IAB reprezentuje ich interesy, promując Internet jako medium o największym potencjale marketingowym, informacyjnym i edukacyjnym.