Badania Martis Consulting: „Analitycy są najważniejsi” - Marketing przy Kawie
Badania Martis Consulting: „Analitycy są najważniejsi”
  • 0
  • 3
10.06.2011

Badania Martis Consulting: „Analitycy są najważniejsi”

Analitycy to zdaniem dziennikarzy główne i najbardziej wiarygodne źródło informacji – wynika z badania „Oczekiwania mediów wobec spółek giełdowych”, przygotowanego przez Martis Consulting we współpracy ze Stowarzyszeniem Emitentów Giełdowych. Dopiero na kolejnych miejscach we wskazaniach respondentów znalazł się zarząd spółki oraz jej biuro IR/PR.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56229 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

10 czerwca 2011